پیشنهادات تولید کننده لوله مقوایی برای نگهداری لوله

چکیده : در این مقاله قرار است پیشنهادت تولید کننده لوله مقوایی آلاشتی را برای نگهداری لوله بررسی کنیم. سطح رطوبت و درجه حرارت دو مورد از اثرگذارترین موارد برای نگهداری هستند که در این مقاله بررسی کرده ایم.

تولید کننده لوله مقوایی آلاشتی

لوله های مقوایی برای دسته بندی کالاهای مختلف استفاده می شوند. صنایع از تولید کننده لوله مقوایی، مقدار زیادی لوله مقوایی را خریداری می کنند. برای نگهداری بهتر این لوله های مقوایی بهتر است که نکاتی را توجه کنید. در این مقاله قرار است شما را با این نکات آشنا کنیم.

سطح رطوبت

پس از خرید لوله مقوایی ، صنایع تعداد زیادی از لوله ها را در انبارها ذخیره می کنند. برای این که بتوان به بهترین نحو از لوله ها نگهداری کرد، در ادامه به نقل از تولید کننده لوله مقوایی آلاشتی به برخی از این نکات اشاره کرده ایم تا از آن ها به این منظور استفاده کنید. همان طور که از اسم لوله های مقوایی مشخص است، جنس این لوله ها از مقوا تشکیل شده و دشمن اصلی مقوا، رطوبت است. به همین دلیل کنترل رطوبت اولین نکته ای است که باید برای نگهداری از لوله مقوایی رعایت کنید.

متاسفانه کسب و کارهای زیادی به این نکته توجه چندانی ندارند و فکر می کنند همین که لوله های مقوایی زیر باران نیست و زیر سقف است، برای حفظ کیفیت لوله های مقوایی کافی است. کاغذ در برابر رطوبت سریع واکنش می دهد و خیس می شود. این خیس شدن باعث می شود که لوله مقوایی کیفیت خود را از دست بدهد. برای مثال لبه های لوله به خاطر این که حساس تر هستند به راحتی در مقابل رطوبت آسیب می بینند.

تولیدی لوله مقوایی نمی تواند سطح رطوبت دقیقی را به شما ارائه بدهد؛ چرا که کسب و کارهای مختلف از لوله های مقوایی مختلفی استفاده می کنند و شاید خرید لوله مقوایی سفارشی سازی شده باشد و به همین دلیل، جنس مواد آن متفاوت است. با این حال یک بازه کلی برای میزان رطوبت مناسب در نظر گرفته اند. میزان رطوبت برای لوله های مقوایی، بین ۳۵ تا ۵۵ است. برای تشخیص رطوبت باید دماسنج و رطوبت سنج تهیه کنید و با توجه به درصدی که نشان می دهد، تصمیم برای افزایش یا کاهش رطوبت  بگیرید.

خرید لوله مقوایی از تولیدی لوله مقوایی

درجه حرارت

تولید کننده لوله مقوایی حرفه ای بسته بندی خوبی برای لوله های مقوایی طراحی می کند. این بسته بندی های خوب به این خاطر طراحی شده است تا بتواند، شرایط نگهداری لوله مقوایی را بهتر کند. البته ممکن است تولید کننده که از آن لوله مقوایی خریده اید، چنین بسته بندی را در اختیار شما قرار ندهد؛ پس باید خودتان در بسته بندی لوله مقوایی دقت داشته باشید. این بسته بندی در فصل تابستان اهمیت بیشتری پیدا می کند. در فصل تابستان، گرما و رطوبت خطر جدی برای خراب شدن لوله های مقوایی هستند. به همین علت باید علاوه بر رطوبت به درجه حرارت نیز توجه کنید.

نکات دیگری نیز برای مراقبت از لوله های مقوایی وجود دارد. رعایت این نکات برای نگهداری سخت نیست. برای مثال به شیوه نگهداری مقوا و همچنین به عمودی نگه داشتن لوله های مقوایی باید توجه کنید. هنگام خرید لوله مقوایی از تولیدی لوله مقوایی حتما نکات تکمیلی را برای شیوه صحیح نگهداری لوله های مقوایی بپرسید. یکی از این تولید کننده ها، تولیدی لوله مقوایی آلاشتی است که می توانید با مراجعه به سایت شان، سوالات خود را در رابطه با لوله مقوایی بپرسید.

ریپورتاژ آگهی