۴ نکته طلایی برای خرید میز و صندلی باغی : برای داشتن باغی مدرن

میز و صندلی باغی

میز و صندلی باغی یکی از انواع مبلمان باغی ضروری برای فضای باز می‌باشد. به ویژه برای این دوره‌ای که بسیاری از افراد از پا درد و کمردرد می‌نالند و ترجیح می‌دهند لحظات خوشی که در کنار دوستان و خانواده هستند را روی یک مبل راحت بنشینند. و از زیبایی‌ های طبیعت بهره بگیرند. گالری نشاط تولید کننده انواع مبلمان باغی مفتخر است با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش اینترنتی ،  بهترین و با کیفیت‌ ترین مبلمان را به مشتریان عزیز عرضه نموده و بالاترین حد رضایت مشتریان را کسب کرده است.

در این مجموعه افراد می‌توانند بدون ریسک و به راحتی کالای خود را سفارش داده و درب منزل تسویه کنند. تنها کافی است با پشتیبان سایت با شماره ۰۹۱۲۵۵۲۸۳۱۲ تماس حاصل فرمایند.

کدام مبلمان باغی برای محل زندگی شما مناسب‌تر است؟

وقتی یک فرد تصمیم به خرید هر مدل میز و صندلی باغی یا تاب حیاطی فلزی می‌کند ممکن است در ذهنش این سوال مطرح شود که اکنون کدام جنس و کدام مدل را خریداری کنم.؟ تا هم ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم برای فضای من مناسب‌ تر باشد. در این مقاله سعی کردیم به صورت جامع چند تا از مهم‌ترین نکات موثر در انتخاب افراد کیفیت و قیمت میز و صندلی باغی را ذکر کنیم تا بتوانید به بهترین وجه ممکن تصمیم گیری نمایید.

زمان انتخاب و خرید میز و صندلی باغی باید دقت کنید که این مبلمان فضای باز حساسیت‌ های بسیار بیشتری نسبت به مبلمان منزل دارد. حتماً لازم است فرد دقت بیشتری در انتخاب و خرید داشته باشد. چرا که انواع صندلی باغی در فضای بیرون و شرایط آب و هوای مختلف در فصول مختلف سال قرار می‌گیرد. و در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشد، خیلی سریع آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. پس لازم است به یک سری نکات زمان خرید توجه نمایید. تا سال‌ های سال بتوانید از داشتن یک ست میز و صندلی باغی شیک مدرن و با کیفیت لذت ببرید.

انواع مبلمان فضای باز

پیش از اینکه مهمترین نکات لازم برای خرید یک مبلمان فضای باز  را ذکر کنیم، ابتدا لازم است به صورت اجمالی و مختصر انواع میز و صندلی باغی را بشناسید.

  • میز صندلی باغی فلزی

یکی از جنس‌های بسیار پر طرفدار و مناسب برای فضا های مختلف میز و صندلی باقی فلزی می‌باشد . مبلمان فلزی در دو دسته آلومینیومی و آهنی تولید می‌شوند. که هر یک ویژگی‌ های خاص خود را دارند. میز و صندلی آلومینیومی سبک هستند و اگر از آلیاژ با کیفیت تولید شده باشند ، در برابر رطوبت باران و برف مقاومت خوبی نیز خواهند داشت. اما آلومینیوم باکیفیت بالا ،  قیمت بسیار بالایی هم دارد که کمتر کسی از آن استقبال می کند.
از طرف دیگر میز صندلی باغی آهنی می‌ باشد که بدنه بسیار محکم و با کیفیت دارد . و به دلیل بدنه اصلی آهنی جزو با محکم ترین و پر طرفدار ترین مبلمان باغی به حساب می‌آید. صندلی آهنی در برابر عوامل مختلف آسیب زا مانند ضربه، جسم تیز، وزن‌ های سنگین آسیبی نمی‌ بیند. و تنها ممکن است در اثر رطوبت بالا دچار زنگ زدگی شود. بهمین دلیل کلیه صندلی‌های آهنی را با رنگ‌ های کوره‌ای ضد آب می‌ پوشانند. و این رنگ الکترواستاتیک آهن را در برابر رطوبت حفظ می‌کند.

  • صندلی باغی چوبی

یکی از جنس‌ های دوست داشتنی در مبلمان باغی که حس طبیعت را به شما منتقل می‌کند، انواع میز و صندلی‌ های چوبی می‌باشد. چوب‌ ها خود به تنهایی دنیای وسیعی دارند. پس چوب‌های محکم و با کیفیت مانند ساج. چوب‌ های بی‌کیفیت تقسیم بندی می‌شود. مسلماً هرچه مبلمان فضای باز از چوب با کیفیت‌تری ساخته شده باشد، مقاومت بهتری در برابر شرایط جوی خواهد داشت.
اما به طور کلی چوب نسبت به سایر جنس‌ها آسیب پذیری بالاتری دارد. بدنه میز و صندلی‌ ها ممکن است دچار پوسیدگی، فرسودگی و یا لانه حشرات شود. پس نیاز دارند مدام با پوشش‌ های رنگ مخصوص چوب پوشش داده شده تا در برابر عوامل آسیب‌ زای محیطی حفظ گردد. از طرفی چوب‌ های جنس خوب مانند ساج و اکالیپتوس قیمت‌های بسیار بالایی دارند و خرید آن ها زیاد بهینه به نظر نمی‌رسد.

  • میز صندلی باغی پلیمری و پلاستیکی

یکی دیگر از انواع صندلی فضای باز ، مبلمان پلیمری می‌ باشد. که از جنس پلیمر مدل‌ های زیبایی مانند حصیر بافت تولید می‌شوند. این میز و صندلی‌ ها برای مناطقی که بسیار شرجی و بیش از حد بارندگی دارند مناسبند. چرا که در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارند. اما ممکن است به مرور زمان در اثر تابش خورشید دچار رنگ پریدگی شوند یا در اثر پرتاب یک جسم تیز دچار خراشیدگی و آسیب شوند و یا حتی قسمت‌ هایی از پایه یا بدنه مبلمان پلیمری دچار ترک شکستگی شود.
از نظر وزنی سبک بوده و در صورتی که از جنس‌های با کیفیت و مرغوب پلیمر تولید شوند، توصیه می‌گردد. اما مانند جنس‌ های خوب چوب قیمت بسیار بالایی دارد. مبلمان باغی پلاستیکی نیز بسیار سبک است. وبرای جابجایی بسیار مناسب‌ تر می باشد. اما آسیب پذیری بسیار بالاتری نسبت به سایر میز و صندلی‌ های ویلایی دارد. و نمی‌توان آن را به عنوان یک کار عمری و با کیفیت تلقی نمود.

بهترین مبلمان فضای باز

حال که با انواع جنس‌ ها و کیفیت‌ های میز و صندلی‌ ویلایی آشنا شدید. و تا حدودی با نقاط قوت و ضعف هر یک آشنایی پیدا کردید، در این مرحله می‌توانید به آسانی مناسب‌ ترین جنس و کیفیت را با توجه به دکوراسیون و ابعاد فضای باز خود انتخاب نمایید. دقت کنید مبلمان فضای باز نباید بیش از یک سوم و یا نهایت نصف فضای شما را بگیرد.

مهمترین نکات مورد توجه زمان انتخاب میز و صندلی باغی

  1. توجه به کیفیت مبلمان ویلایی و استحکام سازه آن

زمان انتخاب خرید هر مدل میز و صندلی باغی باید دقت کنید از مواد اولیه مناسب و با کیفیتی ساخته شده باشد. در صورتی که میز و صندلی باغی شما از مواد بی‌ کیفیت و ضایعاتی که معمولاً وزن سبک‌ تری هم دارند ساخته شده باشد، استحکام لازم را نخواهد داشت. اینکه میز و صندلی‌ های فضای باز از چه کیفیت مواد تولید شده اند، به آسانی قابل تشخیص نیست. و فقط با اطمینان به تولید کننده و شناخته فروشنده‌ های معتبر و مطمئن می‌توان این مبلمان را خریداری نمود.
از طرفی در خرید میز و صندلی‌ های فلزی علاوه بر توجه به کیفیت و وزن صندلی‌ ها ، لازم است به ضخامت میله‌ ها و لوله‌ های اسکلت اصلی صندلی و کیفیت آن ها نیز توجه کنید. چرا که اسکلت‌ های ضعیف و پروفیلی خیلی زود خم می‌شوند و آسیب می‌بینند.

  1. دقت در کیفیت رنگ مبلمان باغی

به طور معمول همه جنس‌ ها و کیفیت‌ های میز و صندلی باغی با رنگ پوشش داده می‌شوند. کیفیت رنگ باید در حد معقول و بالایی باشد.  چرا که قرار است میز و صندلی‌های باغی ساعت‌ ها و روزهای طولانی زیر برف و باران و آفتاب باشد پس اگر رنگ ضعیفی داشته باشد خیلی زود آسیب می‌بیند. کیفیت رنگ در میز و صندلی باغی آهنی باز هم مهمتر است . چرا که در صورت پریدگی و پاک شدن مبل شما دچار زنگ زدگی می‌شود.

  1. توجه به رعایت اصول ارگونومیک در میز و صندلی باغی

برخی مدل‌ ها از مبلمان باغی ممکن است بدون توجه به اصول ارگونومیک و بدون در نظر گرفتن اسکلت بدن تولید شده باشند . و فرد با نشستن روی آن ها پس از مدتی خسته شود. حتماً لازم است صندلی که برای نشستن شما در فضای باز در نظر گرفته می‌شود طبی و استاندارد باشد و فاصله نشیمن تا زمین و زاویه قرارگیری کمر مناسب باشد. تا نشستن روی آن دچار خستگی نشوید.

  1. تشک صندلی باغی

سعی کنید هر مبلمان فضای باز را که انتخاب نمودید ، حتماً مدل‌ هایی را خریداری کنید که تشک دارند. چرا که نشستن مستقیم روی هر مدل میز و صندلی باغی ممکن است بدن شما را خسته کند. و حرارت محیط سرما و گرما را به شما منتقل نماید.

قیمت میز و صندلی باغی

زمان انتخاب و خرید هر مدل مبلمان باغی قیمت تاثیر بسزایی در انتخاب شما خواهد داشت قیمت مبلمان فضای باز تا حد زیادی به کیفیت و جنس مواد اولیه استفاده شده در تولید آن نوع تکنولوژی استفاده شده برای تولید کیفیت رنگ و نام برند بستگی دارد. و در حالت کلی با در نظر گرفتن یک کیفیت مطلوب،  میز و صندلی آهنی و پلیمری نسبت به سایر مبلمان‌ ها قیمت مناسب‌ تر و ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

پس از آن مبلمان آلومینیومی و چوبی می‌ باشند. پس قبل از اقدام انتخاب مدل بخرید بودجه خود را مشخص کنید و تعیین کنید چقدر قرار است برای یک دست مبلمان باغی هزینه کنید. و سپس با توجه به  آن بین مدل‌ های مختلف بچرخید.

میز صندلی باغی دست دوم

گاهی افراد از نظر بودجه در مضیقه هستند و از طرفی می‌خواهند حتماً یک مدل میز و صندلی حیاتی را در باقی ویلا یا تراس خود داشته باشند در این صورت به سراغ خرید مبلمان باقی دست دوم وار یا سایر سایت‌های ارائه دهنده کالای دست دوم می‌گردند اما قابل ذکر است که خرید کالاهای دست دوم به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد چرا که ممکن است به دلیل عدم مراقبت دچار آسیب‌های جدی شده باشد و پس از مدتی استفاده توسط شما به ناگهان بشکند یا خم شود آیا فروشنده زنگ زدگی‌ها و آسیب‌های عمیق را با رنگ‌های مشابه پوشش داده باشد و شما متوجه آن نشده و چند وقت پس از استفاده متوجه شوید که دیگر کاری از دست شما ساخته نیست و مجبور می‌شوید مبلمان خود را دور انداخته و یک سری جدید بخرید. پس مراقب باشبد قربانی میز و صندلی باغی ارزان و بی کیفیت یا مبل باغی دست دوم ارزان نشوید.

ریپورتاژ آگهی