۵ نکته که در هنگام خرید کفش زنانه باید بدانیم

چکیده : کفش اسپرت زنانه جزو کفش های پر طرفدار خانم ها می باشد . بخصوص افرادی که قرار است طولانی مدت کفشی را به پا کنند و می خواهند در پایان روز از پا درد معذب نباشند .

کفش اسپرت زنانه جزو کفش های پر طرفدار خانم ها می باشد . بخصوص افرادی که قرار است طولانی مدت کفشی را به پا کنند و می خواهند در پایان روز از پا درد معذب نباشند . به دلیل ویژگی کفش اسپرت دخترانه و تنوع طرح و رنگ بسیار وسیعی که این کفش ها دارند ، محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مد ها دارند . و خرید آن جزو تجربه‌های بسیار لذت بخش و سرگرم کننده برای خانم‌هاست.

هر چند در گذشته ، کفش های اسپرت بیشتر برای ورزش کاربرد داشتند ، اما امروزه این کفش‌ ها  یکی از اجزای جدا نشدنی از استایل خانم‌ها می‌باشند. افرادی که دوست دارند در طول روز کفش راحت و استانداردی به پا کنند و طولانی مدت با آن راه روند و مشکلی برایشان به وجود نیاید. و از طرفی می خواهند تیپ زیبا و اسپرتی را نیز داشته باشند اقدام به خرید این مدل کفش‌ها می‌نمایند.

چه نوع کفش اسپرت زنانه بپوشیم

زمان انتخاب و خرید کفش اسپرت زنانه باید دقت کنید ، قرار است این کفش را چه زمانی به پا کنید . و چه فعالیت‌هایی با آن انجام دهید . آیا قرار است با این کفش ورزش کنید ؟ و یا به فعالیت‌های روزمرتان برسید . دقت در انتخاب کفشی که متناسب با فعالیت‌های روزانه شما باشد ، نکته بسیار مهمی است. برای مثال کفش‌های ورزشی برای فعالیت‌های ورزشی و تمرین‌های حرکتی طراحی شده اند.

اما کفش‌های کژوال و روزانه برای فعالیت‌های روزمره و عادی افراد طراحی شده‌اند. پس قبل از مراجعه به فروشگاه‌ها و انتخاب هر مدل کفش زنانه شیک ، ابتدا لازم است نیاز خود را مشخص کنید. و تعیین کنید قرار است تا مدل کفشی با چه ویژگی‌هایی بخرید تا نیازتان برطرف شود.

اندازه‌گیری دقیق سایز پا

پس از تعیین مدل مورد نظر و فروشنده معتبر برای خرید نیم بوت اسپرت دخترانه یا انواع کفش های اسپرت ، نوبت به انتخاب سایز می رسد . یکی از مهمترین موارد در زمان انتخاب و خرید کفش اسپرت زنانه تعیین دقیق اندازه پا می‌باشد. هر مارک تجاری و هر طراحی ممکن است اندازه خاص خود را داشته باشد. پس قبل از خرید پای خود را دقیق اندازه بگیرید و طبق جدول اندازه‌ای که آن سایت ارائه می‌دهد خرید نمایید .

برای تعیین اندازه دقیق پا مرسوم است که پا را بدون جوراب روی زمین روی یک کاغذ آ چهار گذاشته و با یک مداد دور پا را می‌کشیم . سپس بالاترین قسمت پا یعنی بالای انگشت شست پا و پایین‌ترین قسمت پا یعنی پشت پاشنه را علامت می‌زنیم . و با خط کش روی کاغذ آچار خطی از نوک پا تا کف پا رسم کرده و اندازه این خط می‌شود اندازه سایز پای شما.

البته برای تعیین دقیق اندازه‌ها بهتر است این کار را در ساعات پایانی روز انجام دهید که پای شما بیشترین حد ورم و فعالیت را داشته است.

توجه به طراحی و کیفیت کفش اسپرت زنانه

کفش اسپرت زنانه مانند انواع  مدل‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی دارند . پس قبل از ورود به دنیای متنوع این کفش‌ها تعیین کنید چه مدلی نیاز دارید و چه کفشی با استایل روزانه شما بیشتر تناسب دارد . و همچنین تعیین کنید چه طیف رنگی برای شما مناسب‌ تر است و سپس وارد فروشگاه‌ها شوید.

زمان انتخاب و خرید کفش اسپرت زنانه فقط به ظاهر توجه نکنید. چرا که کیفیت اصل بسیار مهمی است. اینکه کفش از چه موادی ساخته شده. و آیا استاندارد می‌باشد و دوام بالایی دارد؟ همه بر کیفیت کفش موثر است. به علاوه میزان محافظت کفش از پای شما و راحت بودن پای شما در کفش از نکات بسیار مهمی زمان انتخاب هر مدل کفش اسپرت زنانه می‌باشد.

کفش باید در قسمت پاشنه و کفه ، خوب پا را حمایت کند . و از فشار و آسیب به پا جلوگیری نماید. همچنین برخی کفش‌ها تکنولوژی جلوگیری از لغزندگی، جذب نمودن شوک و همچنین تهویه هوا دارند. که موجبات راحتی هرچه بیشتر پا را فراهم می‌کنند.

توجه به قوس پا

زمان انتخاب و خرید هر مدل کفش اسپرت زنانه باید دقت کنید که کفش قوس پا را در نظر گرفته باشد . و کف کفش انعطاف پذیری کافی داشته باشد و بیش از حد سفت نباشد تا زمان راه رفتن به کف پای شما و کمرتان فشار نیاید. این مورد را در هنگام خرید کفش مجلسی زنانه پاشنه دار هم خیلی حائز اهمیت است.

خلاصه

هرچند در انتخاب کفش اسپرت زنانه نوع طراحی و مدل حرف اول را می‌زند ، اما موارد دیگری نیز می‌باشند که عدم توجه به آنها در خرید ، باعث می‌شود کفش راحت نباشد . و انتظار شما را از خرید  برآورده نسازد. این موارد به طور مفصل در متن آمده و به طور خلاصه شامل:

  • اندازه کفش اسپرت زنانه  که لازم است حتماً پا را دقیق اندازه‌گیری کنید و از هر سایتی که خرید می‌نمایید جدول اندازه را با آن چک کنید.

  • نوع فعالیتی که قرار است با این کفش انجام دهید باید مشخص باشد و کفشتان را متناسب با آن خریداری نمایید.

  • نوع طراحی و استایل کفش نیز باید هم زیبا بوده و هم مطابق با سلیقه شما باشد . و البته لازم است قبل از انتخاب مدل دقت کنید قرار است این کفش را بیشتر مواقع با کدام لباس‌ها ست کنید.

  • کیفیت کفش یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب کفش باید باشد. اما لازم است در صورت خرید حضوری ، حتما کفش اسپرت زنانه را به پا کنید و ببینید که حمایت خوبی از پای شما در زمان راه رفتن می‌کند. برخی کفش‌ها فناوری‌های جلوگیری از لیز خوردن پا در کفش، جذب شوک و تهویه مناسبی دارند که در انتخاب کفش بسیار مهم است .

با دقت در این نکات شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین مدل کفش اسپرت زنانه را با خیال راحت خریداری نموده و از پوشیدن آن لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

همانطور که تاکنون اشاره شد کفش اسپرت دخترانه در بازار بسیار متنوع بوده و در مدل‌های بسیار وسیعی عرضه می‌شود. پس بهتر از زمان خرید و انتخاب هر مدل پس از رعایت تمامی اصول گفته شده به سراغ فروشنده‌های معتبر روید. یک فروشنده معتب حفظ اعتبار خود
همواره کفش‌های استاندارد با کیفیت عرضه می‌کند. و با خرید از آن می توانید با خیال راحت ثبت سفارش نموده و با خیال راحت منتظر تاریخ دریافت کالای سفارشی خود باشید.

ریپورتاژ آگهی