آیا فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ مدارس تعطیل است؟

آیا فردا مدارس تعطیل است؟ چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

شما می توانید آخرین اخبار درمورد تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ را در همین صفحه از سایت بامتن پیگیری نمایید.

عزیزان محترم اگر خبری در هر شهرستان در مورد تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شده در قسمت نظرات به ما اعلام کنید تا درصورت تایید خبر در همین قسمت اطلاع رسانی شود.

** وضعیت قرمز تهران مدارس را غیر حضوری کرد (منبع: ایرنا)

محسن نایبی عصر سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مقابله با شیوع سویه جدید کرونا امیکرون و کنترل شرایط موجود و با توجه به حساسیت کودکان تصمیم بر این شد تا مهدهای کودک و پیش دبستانی ها به مدت یک هفته تعطیل شوند.

وی یادآور شد: بحث جدی و مهم سویه جدید کرونا قدرت سرایت و شیوع بالای آن نسبت به سویه های قبلی است.

نایبی اظهار داشت: بر این مبنا از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن به مدت یک هفته تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی ها تهران تعطیل هستند و مدارس به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: با وجود افزایش تعداد مراجعات افراد مبتلا به بیمارستان ها و مراکز درمانی, تعداد فوتی های کرونایی این استان تفاوت چندانی نکرده است.

وی ادامه داد: در صورت تداوم وضعیت قرمز کرونایی این محدودیت‌ها تمدید خواهد شد.

نایبی افزود: هفته آینده نشست ستاد استانی کرونا برگزار می‌شود و متناسب با شرایط موجود برای اعمال محدودیت‌های جدید تصمیم‌گیری خواهد شد.

** روند آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز ۱۳ بهمن ماه اعلام شد(منبع : ایرنا)

به گزارش ایرنا در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است، با توجه به  بارش نزولات آسمانی و برودت هوا و لغزندگی معابر ،وضعیت فعالیت مدارس  شهرستان‌های شهرکرد(ناحیه ۱ و ۲ )، بروجن، فارسان، سامان، بن، اردل، کوهرنگ، کیار و مناطق لاران، گندمان و بلداجی در  تمام  مقاطع تحصیلی  از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

بر این اساس، تمام  مدارس شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا و همچنین منطقه فلارد و آموزش و پرورش عشایر در تمام مقاطع تحصیلی و همچنین مدارس مقطع ابتدایی منطقه میانکوه فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می کنند.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۲۰هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول علم آموزی هستند.

**کلاس دانشگاه‌ها و مدارس استان همدان تا روز شنبه غیرحضوری برگزار می‌شود(منبع: ایرنا)

به گزارش ایرنا، “علیرضا قاسمی فرزاد” عصر سه شنبه در جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با کرونا استان همدان، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و درخواست تعطیلی و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی از سوی اداره کل آموزش و پرورش و آموزش عالی، با این درخواست موافقت شد.

وی همچنین با تاکید بر رعایت ظرفیت پیش بینی شده در تجمع ها به منظور رعایت فاصله اجتماعی و پیشگیری از شیوع کرونا  افزود: همه تجمع ها باید با مجوز قانونی برگزار شده و همچنین باید حداکثر از ۲۵ درصد ظرفیت یک سالن استفاده شود. 

استاندار همدان تاکید کرد: مدت برگزاری هر برنامه توسط دستگاه های دولتی یا سایر نهادها نیز نباید از یک ساعت و نیم تجاوز کند. 

قاسمی فرزاد اضافه کرد: دوایر دولتی و دستگاه های اجرایی استان در این روزها برقرار هستند و باید خدمات خود را به مراجعان ارائه کنند تا با ارائه گزارش وضعیت موجود در جلسه ستاد ملی کرونا و در صورت اتخاذ هر تصمیمی، مصوبات اطلاع رسانی و اجرا می شود.

وی گفت: مجموعه رستوران ها و مراکز عرضه غذا نیز باید با ظرفیت ۲۵ درصد فعالیت کنند، در غیر اینصورت بازرسان ستاد کرونا برخورد قانونی با متصدیان این واحدها خواهند داشت.

استاندار همدان اظهار داشت: درباره برگزاری آیین نماز جمعه هم از دبیرخانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درخواست کردیم که تدابیر لازم را بیندیشند و تصمیمات جدیدی اتخاذ کند با این وجود برگزاری مراسم ها با حداکثر ۲۵ درصد ظرفیت در همه مجموعه و ارکان های نظام در استان باید رعایت شود. 

قاسمی فرزاد با درخواست برای رعایت دقیق شیوه نامه ‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، افزود: با توجه به تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستانهای استان همدان از آبی به زرد، مردم باید از برگزاری هرگونه دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند. 

به گزارش ایرنا براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، تمامی شهرستان های استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

** آموزش در مدارس اردبیل غیرحضوری شد(منبع : ایرنا)

رضا قاسمیان روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد که بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی اعضای ستاد کرونا و ضرورت مقابله با ویروس کرونا و مواجهه احتمالی با پیک ششم بنا به دستور استاندار اردبیل تمام مدارس استان اردبیل از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد دایر خواهد بود.

در این نامه تاکید شده است: از ظرفیت شبکه شاد برای انجام برنامه‌های غیرحضوری گرامیداشت دهه مبارک فجر و انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان حداکثر استفاده به عمل آید.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ، در ادامه روند صعودی شیوع کرونا، مجموع بستری مبتلایان به کووید.۱۹ در استان اردبیل از روز گذشته سه رقمی شده و امروز به ۱۲۴ نفر افزایش یافت که ۵۰ نفر بیشتر از آمار هفته گذشته است.

در پی افزایش شمار مبتلایان، از چهار روز پیش شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، بیله‌سوار، نمین، سرعین و کوثر در وضعیت زرد و شهرستان‌های گرمی، نیر و خلخال در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه سال گذشته با ۲۲ فوتی، بیشترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا با ۱۸۹ نفر و بالاترین رکورد بستری همزمان مبتلایان نیز با ۸۹۷ نفر در روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.

در حال تکمیل …..

عکس: yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها