اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران

چکیده : اجاره اکسیژن ساز برای زمانی است که بیمار باید در استراحت کند و اکسیژن درمانی شود. معمولا بیماران تنفسی مانند بیماری های مزمن ریوی، COPD، کرونا، بیمارهای تنفسی نشات گرفته از بیماری قلبی و… از این دست بیماران می باشند و اگر شما هم جزو این دسته از بیماران هستید و می خواهید در فضای منزل به دور از بیماری های دیگر و آلودگی ها به درمان خود ادامه دهید و نیاز به کرایه دستگاه اکسیژن ساز دارید

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران

اجاره اکسیژن ساز برای زمانی است که بیمار باید در استراحت کند و اکسیژن درمانی شود. معمولا بیماران تنفسی مانند بیماری های مزمن ریوی، COPD، کرونا، بیمارهای تنفسی نشات گرفته از بیماری قلبی و… از این دست بیماران می باشند و اگر شما هم جزو این دسته از بیماران هستید و می خواهید در فضای منزل به دور از بیماری های دیگر و آلودگی ها به درمان خود ادامه دهید و نیاز به کرایه دستگاه اکسیژن ساز دارید، بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید زیرا اطلاعات مفیدی را در رابطه با اجاره اکسیژن ساز در تهران و شرایط و قیمت کرایه دستگاه اکسیژن ساز می گوییم و همچنین اگر پیدا کردن بهترین دستگاه اکسیژن ساز با قیمت مناسب آن هم در شهر بزرگی چون تهران برایتان دغدغه است ما در پایان به معرفی بهترین مرکز اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران می پردازیم.

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

دستگاه اکسیژن ساز یک دستگاه کمک تنفسی است و برای بیمارانی مناسب است که برای تنفس بهتر به یک دستگاه خارجی نیاز دارند. کسانی که با بیمارهایی مانند آسم شدید بیماری ریوی، بیمارهایی عفونی و … مواجه هستند. دستگاه تولید کننده اکسیژن تنفسی، برای محیط های خانگی و یا درمانی مناسب می باشد. عملکرد این دستگاه های به این صورت است که اکسیژن موجود در هوا جمع آوری می شود و سپس اکسیژن با غلطت بالا برای بیماران تولید می شود.

فرآیند تصفیه در دستگاه اکسیژن ساز به این صورت است که از یکسری فیلترها و ممبران جداسازی انجام می شود. با عبور هوا از این فیلترها و ممبران، اکسیژن موجود تصفیه می شود و به صورت غلیظ تر به بیمار ارائه می گردد. اکسیژن ساز همچنین دارای قابلیت تنظیم غلظت اکسیژن خروجی است. به طوری که می توان غلظت را با توجه به نیاز بیمار تنظیم کرد. این دستگاه ها معمولات با برق شهری به عنوان منبع انرژی کار می کنند. اما نسخه های قابل حملی هم از آنها وجود دارد که با باتری و یا منبع برق قابل حمل کار می کند.

نکاتی که باید پیش از اجاره دستگاه اکسیژن ساز بدانید!

انتخاب تامین کننده

اگر قصد اجاره دستگاه اکسیژن ساز را دارید، باید آن را از یک تامین کننده معتبر تهیه کنید که یکی از همین تامین کننده ها شرکت میتراطب می باشد.

در نظر داشتن نیازهای خود

در اولین مرحله باید نیاز خود را از دستگاه مشخص کنید و ببینید که آیا برای استفاده خانگی می خواهید و یا مسافرت و دوم اینکه برای درمان خود به چه مقدار اکسیژن نیاز دارید.

مشورت با پزشک

پیش از اینکه دستگاه اکسیژن ساز را اجاره کنید باید با دکتر خود مشورت کنید و تمام دستورالعمل هایی که ایشان برای استفاده از دستگاه در اختیار شما قرارداده است را اجرا کنید.

امضای قرارداد اجاره

پیش از اینکه شما نیازهای خودتان را بررسی کنید و همچنین تامین کننده را انتخاب کردید، حال باید قرارداد اجاره را نیز امضا کنید. این قرارداد شامل مدت زمان اجاره، قیمت و شرایط استفاده از دستگاه می باشد.

دریافت و استفاده از دستگاه

پیش از اینکه قرارداد را امضا کردید، می توانید دستگاه اکسیژن ساز خود را دریافت کنید و مطابق با دستورالعمل های پزشک از آن استفاده کنید.

بازگشت دستگاه

پس از اینکه مدت زمان اجاره شما تمام شد، باید دستگاه را به تامین کننده تحویل دهید. مسئولین دریافت دستگاه، آن را موقع تحویل بررسی می کنند و در صورت هر گونه آسیب، هزینه آن را از شما دریافت می کنند.

مراحل اجاره اکسیژن ساز :

برای اجاره اکسیژن ساز در صورت نیاز باید مراحل زیر را طی کنید :

  • تماس با مشاوران متخصص میتراطب

  • مشخص کردن نوع و حجم لیتراژ دستگاه

  • ثبت درخواست اجاره اکسیژن ساز

  • اکسیژن ساز در کوتاه ترین فاصله زمانی بدست شما می رسد.

مزایای اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران

شاید بیشتر اوقات شرایط برای خرید دستگاه اکسیژن ساز مساعد نیست، بخصوص برای چنین دستگاه هایی که هزینه خرید آنها بالا می باشد. مرکز اجاره دستگاه اکسیژن ساز میتراطب در تلاش است تا شرایط اجاره دستگاه اکسیژن ساز را برای بیمارانی که به این دستگاه نیاز دارند فراهم کند و دیگر نیازی به خرید نداشته باشند. در ادامه به مزیت های اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران اشاره می کنیم.

کاهش هزینه ها

اجاره دستگاه اکسیژن ساز قطعا در مقایسه با خرید آن هزینه کمتری دارد. مجموعه میتراطب این اختیار را به شما می دهد تا از این دستگاه با کیفیت و قیمت مناسب استفاده کنید.

راحتی در استفاده

با کرایه دستگاه اکسیژن ساز در تهران، دیگر شما به خرید و نگهداری دستگاه نیازی ندارید. شرکت اجاره دهنده مسئولیت تعمیر و نگهداری دستگاه را بر عهده دارد. شما با اجاره کردن دستگاه اکسیژن ساز می توانید به راحتی و بدون هیچگونه دردسر و نگرانی می توانید از دستگاه استفاده کنید.

قابلیت حمل و نقل

با اجاره دستگاه اکسیژن ساز، می توانید به سادگی دستگاه را برای استفاده در خانه، محل کار و یا سفر با خودتان به همراه ببرید. این مزیت برای بیماران بسیار حائز اهمیت می باشد.

انتخاب بهترین دستگاه

زمانی که بخواهید دستگاه اکسیژن ساز را تهیه کنید قطعا در بازار گزینه های مختلف و متنوعی برای شما وجود دارد و شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود بهترین محصول را انتخاب کنید. با کرایه دستگاه اکسیژن ساز می توانید دستگاه های باکیفیت و با تکنولوژی بالا را استفاده کنید.

پرکاربردترین دستگاه های اکسیژن ساز

پرکاربردترین دستگاه های اکسیژن ساز با ظرفیت ۵، ۸ و ۱۰ لیتر در بازار وجود دارند. توجه داشته باشید که میزان لیتر دستگاه باید بر اساس نیاز اکسیژن بیمار تعیین شود. به عنوان نمونه اگر سطح اکسیژن خون بیمار ۹۰٪ است، دستگاه ۵ لیتری مناسب است. اما اگر این سطح کمتر شود و به ۸۰٪ برسد به دستگاه ۱۰ لیتری نیاز دارد. در ادامه هر کدام از دستگاه ها را بر اساس حجم تفکیک کرده ایم تا شما بهتر بتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دستگاه اکسیژن ۵ لیتری

این دستگاه در برندهای مختلفی وجود دارد و برای بیماران با مشکلات ریوی در حد خفیف کاربردی است. می توانید از این دستگاه به صورت ۲۴ ساعته و بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. این مدل دستگاه های اکسیژن ساز از برندهای مختلفی با شارژ منظم در دسترس است و امکان اجاره هفتگی و ماهانه آن نیز وجود دارد.

دستگاه اکسیژن ساز ۸ لیتری

این دستگاه با تولید ۸ لیتر اکسیژن در دقیقه برای بیمارانی که مشکلات ریوی اما در حد متوسط دارند، مناسب است. دستگاه های لیتری یکی از رایج ترین انواع اکسیژن سازها هستند و بیماران می توانند به صورت ۲۴ ساعته از آنها استفاده کنند.

دستگاه اکسیژن ساز ۱۰ لیتری

این دستگاه برای بیمارانی است که مشکلات شدید تنفسی و ریوی مواجه هستند. اکثر دستگاه های ۱۰ لیتری از برندهای آمریکایی هستند. کسانی که دارای مشکل حاد ریوی هستند می توانند از این محصول استفاده کنند. با توجه به اینکه دستگاه آلارم های هشداردهنده ای دارد که دقت بالایی از خود نشان می دهد.

دستگاه اکسیژن ساز چطور کار می کند؟

دستگاه اکسیژن ساز شامل چند قطعه اصلی می باشد که شامل :

  • فیلتر ورود و خروج هوا : فیلترها پس از ورود هوا به دستگاه گرد و غبار و هر نوع آلودگی را از آن به طور کامل جدا می کنند و اکسیژن را تمیز و پاک تحویل میدهند. یکی از مهم ترین مراقبت های دستگاه این است که شما باید فیلتر را هر دو هفته یکبار تمیز کنید.

  • سیلندرهای زئولونیت: این سلیندرها اکسیژن خالص را تولید می کنند و با جذب نیتروژن و آرگون باعث ورود اکسیژن خالص به دستگاه می شود.

  • نازل اکسیژن : در واقع یک لوله باریک است که رابط دستگاه و بدن بیمار می باشد و اکسیژن را به صورت خالص به بدن فرد می رساند.

پس از اینکه با هر کدام از قطعات دستگاه آشنا شدید لازم است بدانید که این دستگاه چطور کار می کند. دستگاه اکسیژن ساز با استفاده از کمپرسور، هوای محیط را وارد سیلندرهای زئولنیت می کند و گازهای نیتروژن و آرگون را از یکدیگر جدا می کند. اگر اطلاع داشته باشید بیشترین حجم هوا را نیتروژن تشکیل داده است و با جداسازی این مورد گاز اکسیژن خالص می شود.

پس از جداسازی اکسیژن، هوای تصفیه شده از محل خروجی سیلندرها خارج می شود و از طریق دریچه ها به جریان سنج و شیشه مرطوب کننده منتقل می شود. چنین کاری باعث می شود که اکسیژن خالص مخاط فرد را خشک نکند و فشار، رطوبت و خلوص اکسیژن قابل تنظیم باشد.

مزایای دستگاه اکسیژن ساز

اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای کسانی که مدت زمان بستری آنها در بیمارستان به پایان رسیده است و همچنان به اکسیژن خالص نیاز دارند مفید است. اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای منزل به بیماران کمک می کند تا در کنار خانواده و در فضای گرم منزل به ادامه درمان خود بپردازند. از جمله مزایای دیگر این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. تولید اکسیژن به صورت مداوم و در هر زمان

  2. قابلیت کنترل رطوبت و یا خشکی در اکسیژن تولید شده

  3. ایجاد اکسیژن استریل و بدون به با کمک روش فیلترینگ ضد باکتری

  4. کاهش ابتلا به عفونت های تنفسی

  5. عدم خطر انفجار در سیلندر اکسیژن

  6. قابلیت شارژ دستگاه های اکسیژن ساز

شما می توانید برای بهره مندی از مزیت های دستگاه اکسیژن ساز با سایت میتراطب ارتباط برقرار کنید و بهترین دستگاه را با مناسب ترین قیمت اجاره کنید.

انواع دستگاه اکسیژن ساز کدام هستند؟

اکسیژن سازها در دو مدل ثابت و قابل حمل وجود دارند اما مدل ثابت و یا خانگی آن کاربرد بیشتری دارد. مزیت های دستگاه اکسیژن ساز ثابت به این صورت است که شما می توانید در هر جای منزل که برق خانگی وجود ندارد از این دستگاه استفاده کنید. جابجایی این دستگاه ها به دلیل داشتن دسته در بالا و چرخ زیر آن آسان است؛ اما باید توجه داشته باشید که دستگاه باید ایستاده جابجا شود.

دستگاه اکسیژن ساز ثابت و یا خانگی

این نوع دستگاه اکسیژن سازها همانطور که از نام آنها مشخص است ثابت است و قابلیت حمل ندارد. دستگاه اکسیژن ساز خانگی در حجم های ۳ الی ۱۰ لیتری وجود دارد و بسیار پرکاربرد می باشد. در قسمت زیرین این دستگاه ها چهارچرخ تعبیه شده است که وزن آنها نیز از ۱۵ الی ۲۵ کیلوگرم است.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

این مدل دستگاه ها برای استفاده در بیرون از منزل و یا بیمارستان مناسب است. اکسیژن ساز پرتابل همان مکانیزم تولید اکسیژن در اکسیژن سازهای ثابت است. تفاوت آن با اکسیژن سازهای ثابت در کوچک بودن اندازه دستگاه و کم بودن وزن آن و همچنین باتری است.

در بعضی از مدل های اکسیژن ساز دارای این قابلیت هستند که با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کنند و می توان آنها را با برق ۱۲ ولت فندکی اتومبیل نیز شارژ کرد تا در صورت نیاز بتوان آن را به شارژ متصل کرد. بعضی از دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل دارای سیستم خروجی می باشند. این سیسم توسط سنسورهای فشار بسیار حساسی که در داخل دستگاه قرار گرفته است، دم و بازدم فرد را تشخیص می دهد و در هنگام دم اکسیژن را خرجی میکند و در هنگام بازدم آن را قطع می کند. چنین تکنیکی باعث می شود که در مصرف انرژی و سهولت تنفس فرد کمک می کند.

استاندارهای دستگاه اکسیژن ساز

پیش از اینکه نسبت به اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران اقدام کنید باید بررسی کنید که دستگاه شامل یکسری از استاندارهای فیزیکی و عملکردی باشد؛ که در ادامه شما را با یکسری از این استاندارها آشنا می کنیم.

  • تولید اکسیژن با میزان خلوص ۹۰ درصد

  • قابلیت حمل و نقل آسان

  • عمر طولانی برای تامین اکسیژن بیمار

  • میزان مصرف انرژی

  • صدای کم برای حفظ آرامش بیمار

  • دارای قابلیت تنظیم مقدار جریان اکسیژن

  • ایمنی الکترونیکی برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی

  • قدرت خروجی بالا با تامین میزان اکسیژن مورد نیاز بیمار

  • قدرت خروجی بالا با تامین میزان اکسیژن مورد نیاز بیمار

باید این نکته را بدانید که تمامی دستگاه های میتراطب شامل این استاندارها می باشد و شما می توانید با اجاره کردن آنها از سایت میتراطب از خدمات ویژه ای که در اختیارتان قرار می گیرد بهره مند شوید.

نکات مهم در هنگام استفاده از دستگاه اکسیژن ساز

  • در هنگام استفاده از دستگاه از کشیدن سیگار جلوگیری کنید.

  • دستگاه را از آتش و یا هر گونه شعله دور نگه دارید، زیرا که اکسیژن در صورت عدم استفاده آزاد می شود.

  • هیچوقت روی دستگاه اکسیژن ساز را لباس، پتو و یا پرده قرار ندهید زیرا مواد تشکیل دهنده آن می تواند با اکسیژن غنی شود و در نتیجه به راحتی مشتعل شود.

  • دستگاه را همیشه در حالت عمودی و در اتاقی قرار دهید که تهویه مناسبی دارد.

  • روغن و چربی ها را از دستگاه و لوازم جانبی دور نگه دارید و به این اطمینان برسید که دست شما تمیز و خشک است.

  • پیش از استفاده از مخزن دستگاه اکسیژن ساز و هر کدام از لوازم جانبی آن باید دستورالعمل ها را با دقت و بطور کامل مطالعه کنید.

  • فیلترهوا را مرتب تمیز کنید و برای تمیز کردن ظرف و یا لوازم جانبی بهتر است که از پارچه های خشک، بدون روغن و بدون پرز استفاده کنید.

  • برای پیشگیری از خظر خفگی، شیلنگ ها را باید دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید.

  • در صورتی که بیمار در هنگام استفاده از دستگاه اکسیژن ساز با مشکلی مواجه شد حتما با پزشک تماس بگیرید.

  • دستگاه را بر روی موکت و یا فرش قرار ندهید بهتر است که بر روی سرامیک باشد.

  • اکسیژن سازها باید در فاصله ۳۰ الی ۴۰ سانتی از دیوار قرار بگیرند.

  • هیچوقت دستگاه به شومینه و یا شوفاژ نزدیک نباشد.

  • دستگاه های اکسیژن ساز را نباید هیچوقت در محیط های مرطوبی مانند حمام قرار دهید.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران

اگر شما و یکی از اعضا خانواده تان به هر دلیلی به دستگاه اکسیژن ساز نیاز پیدا کردید، دو راه برای استفاده از این دستگاه ها برای شما وجود دارد یکی اینکه اگر در بیمارستان هستید می توانید از دستگاه های موجود در بیمارستان استفاده کنید. اما اگر می خواهید در خانه مراحل بهبودی را طی کنید، باید نسبت به کرایه دستگاه اکسیژن ساز و یا خرید آن اقدام کنید.

خرید دستگاه اکسیژن ساز برای مدت استفاده یک الی دو هفته و حتی یکماه می تواند منطقی باشد، بهترین گزینه این است که شما این دستگاه را اجاره کنید. مرکز سلامت میتراطب چندین سال است که در زمینه اجاره دستگاه اکسیژن ساز فعالیت دارد و شما می توانید هر نوع دستگاه اکسیژن سازی را با اطمینان کامل تهیه کنید.

قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران

قیمت دستگاه اکسیژن ساز به عوامل مختلفی از جمله مدل دستگاه، میزان حجم، مدت زمان و … بستگی دارد. با توجه به نسخه و یا تشخیص متخصصین که پس از صحبت با مشاوران مشخص می شود، پس از آن قیمت کرایه دستگاه اکسیژن ساز برای بیمار محاسبه می شود. همچنین برای محاسبه هزینه اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران لازم است که نسخه بیممار و یا سطح اکسیژن خون فرد بررسی شود و سپس مدل دستگاه و قیمت آن محاسبه می گردد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران

کرایه دستگاه اکسیژن ساز برای کسانی که با مشکل اقتصادی، کمبود بودجه، بالا بودن هزینه های درمان و … مواجه هستند، بهترین انتخاب است. زیرا با این انتخاب دیگر نیازی به تهیه دستگاه اکسیژن ساز گران قیمت و همینطور مجبور به تحمل هزینه های رسیدگی و تعمیر نیستید. اما در این مرحله این سوال پیش می آید که مدارک مورد نیاز برای کرایه دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

پیش از هر چیزی لازم است بدانید که ارائه ضمانت برای دریافت دستگاه اکسیژن ساز ضروری است و ضمانت ارائه شده با توجه به نوع دستگاه و مدت زمان اجاره می تواند متغیر باشد. میتراطب با ساده ترین ضمانت ها این دستگاه را در اختیار شما قرار می دهد و سعی کرده تا شرایطی را فراهم کند تا شما بهتر و ساده تر بتوانید دستگاه مورد نظر خود را اجاره کنید.

علاوه بر ضمانت، انعقاد قرارداد و مدت زمان اجاره دستگاه اکسیژن ساز نیز ضروری است و در متن قرارداد باید تمامی ضمانت ها و خدماتی که به بیماران ارائه می شود مشخص گردد. همچنین مرکز مورد نظر برای اجاره اکسیژن ساز ممکن است شماره تلفن نزدیکان و یا مدارک شناسایی را نیز درخواست کند.

راهنمای کرایه دستگاه اکسیژن ساز در تهران

شاید پیدا کردن بهترین مرکز اجاره دستگاه اکسیژن در تهران کار چندان ساده ای نباشد آن هم با در نظر گرفتن اینکه فروشگاه ها و مراکز مختلفی وجود دارند که در زمینه فروش دستگاه های اکسیژن ساز فعالیت دارند؛ و شما با دیدن انواع و مدل های مختلف دستگاه ها شاید سردرگم شوید و نتوانید بهترین دستگاه اکسیژن ساز را برای تامین نیاز خود انتخاب کنید. البته که با سرچ کردن در اینترنت نیز با خیلی از وب سایت ها و نمایندگی های معتبر فروش آنلاین دستگاه اکسیژن ساز مواجه می شوید. اما باید به این اطمینان رسیده باشید که دستگاه های معرفی شده استاندارهای لازم را دارند و با تمامی موارد گفته شده دستگاه بدست شما می رسد. سایت میتراطب یکی از بهترین وبسایت هایی است که در زمینه اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی در غرب تهران، شرق، غرب و شمال تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. شما در سایت میتراطب می توانید تمامی دستگاه ها را مشاهده کنید و پس از بررسی مشخصات فنی و عملکرد و همچنین مشاهده قیمت ها بهترین گزینه را برای بهبود سلامتی و درمان خود انتخاب کنید

نتیجه گیری :

در این مطلب ما سعی کردیم تا تمامی مواردی که لازم است شما پیش از اجاره دستگاه اکسیژن ساز در تهران را بدانید در اختیارتان قرار دهیم. همچنین باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که کمبود و یا زیاد بودن اکسیژن و استفاده از دستگاه باید به تشخیص و تجویز پزشک باشد. همچنین اگر کرایه دستگاه اکسیژن ساز در تهران آن هم با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به یک دغدغه برایتان تبدیل شده است، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت میتراطب و اجاره کپسول اکسیژن با بهترین خدمات و در سریع ترین زمان ممکن است. فرقی ندارد که به دنبال اجاره دستگاه اکسیژن ساز در ورامین، نارمک و … هستند در هر منطقه از تهران که باشید می توانید دستگاه مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

ریپورتاژ آگهی