لوله گلخانه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

لوله گلخانه ای چیست

لوله های گلخانه ای از دسته سازه‌های مقاوم در برابر آب و رطوبت هستند که به دلیل داشتن ویژگی‌های خیلی خوب، نظر عمده گلخانه داران را نیز به خود جلب کرده اند. در واقع از این نوع لوله های گالوانیزه جهت ساخت چهارچوب گلخانه استفاده می‌شود و در نهایت با پلاستیک و شیشه پوشانده می‌شوند. همچنین جنس لوله‌های چارچوب نیز موثر بر رشد گیاهان خواهند بود که در ادامه این مقاله از سایت آنی وب به بیان اینکه لوله گلخانه ای چیست و چه کاربردی دارد پرداخته ایم تا مناسب ترین سازه مورد نیاز را با قیمت مناسب از درب کارخانه خریداری کنید.

معرفی محصول پر فروش بازار: لوله گلخانه ای

گلخانه محلی است که برای رشد استاندارد و اصولی گیاهان تعبیه می‌شود و به این صورت می‌توان از گیاهان در برابر آب و هوای بد جلوگیری کرد و در عین حال متقابلا گرما و رطوبت لازمه برای محیط گلخانه فراهم می‌شود. در واقع گلخانه با سایز‌های مختلفی ساخته می‌شود و عمدتا با انواع لوله‌های فولادی، پلی اتیلن و… نیز سیستم داخلی شان تعبیه می‌شود. همچنین تنها لوله گلخانه ای طی سال‌های اخیر توانسته است نظر عمده کشاورزان و گلخانه داران را به خود جلب کند.

عمدتا با ساخت گلخانه‌ها با لوله و ورق‌های پلاستیکی، سازه‌ها بیش از ۱ سال دوام نمی‌آوردند و متقابلا قیمتی ارزان تر از لوله‌های گالوانیزه گلخانه دارند. در حالت کلی با توجه به تست آزمون و خطای صورت گرفته، هیچ یک از انواع لوله‌های موجود در صنعت نتوانسته اند مقاومت خوبی از خود نشان دهند و به همین ترتیب تنها لوله گالوانیزه گلخانه ای جایگاه خوبی برای ساخت پیدا کرده است.

همچنین لوله گالوانیزه گلخانه به دلیل داشتن پوشش گالوانیزه و روی در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته و از همین رو محبوبیت زیادی دارند. این محصول با جنس‌های فولادی و آهنی به تولید می رسند و دارای وزنی مناسب هستند. با توجه به اینکه گلخانه محیطی با رطوبت بالا است، خطر زنگ زدگی و پوسیدگی انواع لوله بسیار زیاد خواهد بود ولی لوله های فولادی گالوانیزه با پوشش روی، مقاومت بالایی در برابر رطوبت از خود نشان می‌دهند و دچار هیچگونه آسیبی نمی‌شوند.

در نظر داشته باشید که طول عمر این نوع لوله‌ها چند برابر سایر لوله‌های دیگر خواهد بود و به همین دلیل شما با پرداخت هزینه بیشتر، محصولی را خریداری می‌کنید که مقاومتی چند برابر سایر محصولات دیگر خواهند داشت.

کاربرد های لوله گالوانیزه گلخانه

کاربرد های لوله گالوانیزه گلخانه

انواع لوله گلخانه ای دارای یکسری ویژگی‌های مختص به خود هستند و از نظر کاربرد و وزن تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. در ادامه از سری انواع لوله گلخانه ای را به شما معرفی کرده ایم که با شناخت کاربرد هر یک می‌توانید اقدام به خرید لوله گلخانه ای مناسب سبک کاری خود نمائید.

لوله گالوانیزه کشاورزی

عمدتا این لوله‌ها در صنعت کشاورزی کاربرد‌های زیادی را به خود اختصاص داده اند. این محصول مقاومت بالایی در برابر آب داغ داشته و به راحتی نیز خم نمی‌شوند و به این ترتیب طی سال‌های متوالی قابل استفاده خواهند بود.

لوله فولادی گالوانیزه صنعتی

از این لوله گلخانه ای جهت انتقال مواد مختلف استفاده می‌شود و دارای سایز‌های بزرگی نیز هستند و قطعا برای ساخت چارچوب گلخانه‌ها کاربردی ندارند. این محصول دارای ضخامت‌های مختلفی هستند و برای انتقال مواد گازی، نفتی و انواع مایعات در محیط‌ها و فواصل مختلف کاربردی خواهند بود.

فروش لوله گلخانه

لوله های گالوانیزه سبک

لوله گالوانیزه گلخانه ای سبک نیز یکی دیگر از انواع لوله‌های پر فروش در بازار هستند که با نام لوله مبلی نیز شناخته می‌شوند. در واقع این لوله با ضخامت‌های استاندارد و مناسب تولید می‌شوند و برای ساخت سازه‌های گلخانه ای انتخابی ایده آل و عالی هستند و ارزش خرید بسیار بالایی به نسبت سایر لوله‌ها نیز خواهند داشت.

  لوله گالوانیزه سنگین

لوله گالوانیزه سنگین دارای طول عمری ۵۰ ساله است و در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومتی بالا دارند. در واقع از این نوع لوله گالوانیزه سنگین جهت ساخت سازه‌های دریایی، صنایع ساختمانی، انتقال سیالات، پایه پل و… استفاده می‌کنند.

منبع : https://ariafoolad.com/what-greenhouse-tube/

ریپورتاژ آگهی