بهترین همزن های برقی کاسه دار نیمه صنعتی در بازار ایران

همزن کاسه دار یکی از لوازم برقی آشپزخانه است که در بین علاقمندان به آشپزی و شیرینی پزی از جایگاه ویژه‌ای برخودار است. همزن کاسه دار به شما کمک می‌کند تا انواع مختلفی از خمیر را برای تهیه نان، شیرینی، بیسکوییت، کلوچه، نان پیتزا و … تهیه کنید. همچنین به کمک همزن کاسه دار قادر هستید تا سفید تخم مرغ را فوم کنید و یا مواد غذایی را با هم مخلوط کنید.

بهترین همزن‌های برقی کاسه دار در ایران کدام است؟

اگر شما هم به دنبال خرید همزن کاسه دار به بازار لوازم خانگی مراجعه کرده باشید با برندها و مشخصات مختلفی از این کالا روبرو شده‌اید که انتخاب و خرید را برای شما امری دشوار کرده است. در این مقاله بهترین همزن‌های برقی کاسه دار نیمه صنعتی را معرفی خواهیم کرد.

همزن کاسه دار سیج SEM825

همزن کاسه دار SEM825 یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت برند سیج است که در کشور استرالیا تولید و در بازراهای جهانی عرضه می‌شود. بدنه و کاسه همزن کاسه دار سیج SEM825 از استیل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت قابل قبولی برخودار است. این محصول دارای دو کاسه است که ظرفیت‌های متفاوتی دارند. کاسه استیل با ظرفیت ۳.۸ لیتر و کاسه پیرکس با ظرفیت ۴.۷ لیتر است. موتور همزن سیج SEM825 دارای ۱۲۰۰ وات قدرت و از نوع گیربکسی است و به راحتی هر نوع ماده غذایی را با هم مخلوط می‌کند. همچنین این محصول دارای ۳ سَری استیل برای خمیر زدن، فوم کردن تخم مرغ و هم زدن مواد غذایی است. از دیگر امکانات این همزن حرفه‌ای می‌توان به پنل تنظیم سرعت با ۱۲ حالت، صفحه نمایشگر LED و سیستم ضدچکه اشاره کرد. همچنین کاسه این محصول یک درب شیشه‌ای است که از بیرون ریختن مواد داخل کاسه جلوگیری می‌کند.

همزن کاسه دار باریتون BSM-101500DX

همزن باریتون ۱۰ لیتری یکی از محصولات برند باریتون است که در کشور کانادا تولید می‌شود. بدنه و کاسه این محصول از استیل ضدزنگ و باکیفیت ساخته شده که در برابر ضربه، خط و خش از مقاومت بالایی برخودار است. ظرفیت کاسه این محصول ۱۰ لیتر است و برای تهیه خمیر با حجم بالا نیز گزینه مناسبی است. موتور همزن باریتون ۱۰ لیتری از نوع گیربکسی با قدرت ۱۵۰۰ وات تعبیه شده و به راحتی هر ماده غذایی و خمیر را تهیه می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این همزن را می‌توان پنل تنظیم سرعت با ۸ حالت و عملکرد پالس بیان نمود. عملکرد پالس به شما این امکان را می‌دهد که در یک لحظه از تمام قدرت موتور برای حرکت دادن سَری استفاده کنید. با عملکرد پالس قادر هستید تا خمیر و یا مخلوط درون کاسه به صورت عمقی زیر و رو کنید. از دیگر امکانات این همزن می‌توان به پایه ضدلرزش و تایمر برای شروع به کار اتوماتیک اشاره کرد.

همزن کاسه دار کنوود KMX750RD

همزن کاسه دار KMX750RD یکی از محصولات حرفه‌ای و پرقدرت برند کنوود است که در کشور ژاپن تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. بدنه و کاسه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا، به راحتی نظافت می‌شود. ظرفیت کاسه این محصول ۵ لیتر است و دارای یک دستگیره استیل برای جابجایی آسان است. موتور این محصول از نوع گیربکسی با توان ۱۰۰۰ وات است که نسبت به سایر رقبا از قدرت بالایی برخوردار است. از دیگر امکانات این همزن کاسه دار می‌توان به پنل تنظیم سرعت با ۵ حالت، پایه ضدلرزش و رنگیبندی جذاب آن اشاره کرد که نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند.
همزن کاسه دار کنوود KMX750RD دارای ۲ عدد قلاب استیل برای خمیرزدن و ورز دادن خمیر است که کار را برای تهیه انواع خمیر بسیار آسان می‌کند.

همزن کاسه دار هنریچ HKM-8120

همزن کاسه دار هنریچ مدل HKM-8120 یکی از محصولات برند هنریچ است که در کشور آلمان تولید می‌شود. کاسه و بدنه این همزن از استیل ضدزنگ ساخته شده که در برابر ضربه، خط و خش مقاومت بالایی دارد. ظرفیت کاسه این همزن ۱۲ لیتر است و برای تهیه خمیرهای حجیم گزینه مناسبی است. موتور همزن کاسه دار هنریچ HKM-8120 از نوع گیربکسی با قدرت ۱۸۰۰ وات تعبیه شده که در مقایسه با رقبای خود از قدرت موتور قابل توجهی برخوار است. همزن کاسه دار هنریچ HKM-8120 مجهز به پنل تنظیم سرعت با ۸ حالت و عملکرد توربو است که قادر هستید با توجه به نیاز خود سرعت آن را تنظیم کنید. عملکرد توربو به شما این امکان را می‌دهد که در یک لحظه از تمام قدرت موتور همزن برای هم زدن مخلوط درون کاسه استفاده کنید. همچنین این همزن دارای ۳ سَری برای هم زدن، فوم کردن تخم مرغ و خمیرزدن است که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

جمع بندی؛ کدام همزن برقی را خریداری کنم؟

اگر شما هم به دنبال خرید همزن کاسه دار هستید، به برند سازنده، ظرفیت کاسه و قدرت موتور دقت کنید. در بین همزن‌های اشاره شده، همزن باریتون ۱۰ لیتری فروش بالایی دارد و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. اگر شما هم تجربه خرید همزن برقی کاسه دار نیمه صنعتی را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

ریپورتاژ آگهی