لیست قیمت پالت پلاستیکی پیچ و مهره پایه دار و بدون پایه

جعبه های پلاستیکی انبار یا همان پالت پلاستیکی پیچ و مهره ای در دو نوع پایه دار و بدون پایه در سایزهای مختلف تولید میشوند. این جعبه ها علاوه بر تفاوت هایی که از نظر ساختار و ابعاد دارند، قیمت هایشان نیز با هم فرق دارد. در ادامه لیست قیمت پالت پلاستیکی پیچ و مهره ای پایه دار و بدون پایه تولید شده در بهین انبار آرا را ارائه خواهیم داد.

لیست قیمت پالت پلاستیکی پیچ و مهره

نحوه محاسبه قیمت جعبه پلاستیکی انبار

پالت پلاستیکی پیچ و مهره یا جعبه های پلاستیکی انباری تجهیزات کاربردی برای نگهداری اقلام ریز در انبارها هستند که در رنگ و ابعاد گوناگونی تولید می شوند. علاوه بر تفاوت هایی که در شکل ظاهری و ابعاد این سازه ها وجود دارد، از نظر قیمت نیز متفاوت هستند. به همین دلیل خریداران در زمان انتخاب این محصولات با ابهاماتی مواجه هستند. چند عامل مهم در تعیین قیمت جعبه پلاستیکی انبار وجود دارد که از اصلی ترین آنها عبارتند از:

ابعاد جعبه پلاستیکی انبار

یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت گذاری این جعبه ها، ابعاد و سایز آنها است. جعبه های پلاستیکی پایه دار و بدون پایه دارای تنوع بالایی از این نظر هستند و با افزایش ابعاد، قیمت نیز رشد می کند. چون هر اندازه سایز جعبه بیشتر باشد، به مواد پلاستیکی بیشتری برای تولید نیاز دارند که در نهایت باعث افزایش قیمت می شود.

ابعاد این جعبه ها در مدل های مختلف با هم تفاوت دارد و عبارتند از:

جعبه B1:

  • ابعاد: ارتفاع ۷.۵، طول ۱۶ و عرض ۱۰.۵ سانتی متر

جعبه B2:

  • ابعاد: ارتفاع ۱۲، طول ۲۴، عرض ۱۴.۵ سانتی متر

جعبه B3:

  • ابعاد: ارتفاع ۱۳.۵، طول ۳۰.۵ و طول ۱۹ سانتی متر

جعبه B4

  • ابعاد: ارتفاع ۱۸.۵ ، طول ۳۸ و عرض ۲۳ سانتی متر

جعبه B5

  • ابعاد: ارتفاع ۱۸، طول ۴۵.۹ و عرض ۳۰ سانتی متر

جعبه B6

  • ابعاد: ارتفاع ۱۲۰، طول ۱۵۰ و عرض ۱۹۰ میلی متر

جعبه B7

ابعاد: طول ۱۹۵، عرض ۲۴۰ و ارتفاع ۱۳۵ میلی متر

جعبه B9

ابعاد: طول ۲۲۰، عرض ۳۵۰ و ارتفاع ۱۴۰ میلی متر

جعبه B10

  • ابعاد: ارتفاع ۱۸، طول ۲۸ و عرض ۴۲ سانتی متر

جعبه C10

ابعاد: طول ۱۷۰، عرض ۱۳۰ و ارتفاع ۸۵ میلی متر

جعبه C20

  • ابعاد: ارتفاع ۱۳، طول ۲۴ و عرض ۱۵.۵سانتی متر

جعبه C30

  • ابعاد: ارتفاع ۱۵، طول ۳۴ و عرض ۲۲.۵ سانتی متر

جعبه C40

  • ابعاد: ارتفاع ۱۷.۵ ، طول ۴۰ و عرض ۲۵ سانتی متر

جعبه C50

  • ارتفاع ۲۰، طول ۴۹ و عرض ۲۹ سانتی متر

نوع پالت پیچ و مهره

جعبه های پلاستیکی متناسب را می توان متناسب با نوع قفسه انبار و شرایط محیط در دو نوع B و C انتخاب کرد. این دو نوع جعبه علاوه بر تفاوت هایی که از نظر ابعاد دارند، ساختارشان نیز کمی با هم متفاوت است. به همین دلیل قیمت های متفاوتی دارند. مدل های B پایه دار بوده و بین طبقات می توان فاصله ایجاد کرد. نوع C بدون پایه هستند و به صورت کشویی و طبقاتی قابل اجرا می باشند.

لیست قیمت پالت ابزار پلاستیکی

کیفیت متریال

فاکتور بسیار مهم بعدی که به شدت قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد، کیفیت متریال به کار رفته در جعبه ها است. برخی از محصولات موجود در بازار قیمت های بسیار ارزانی داشته و افراد زیادی را به خرید ترغیب می کنند. اما کیفیت بدنه آنها پایین است و نمی توانند وزن اقلام، نوسانات دمایی و فشار و ضربه را تحمل کنند. درست است که جعبه های باکیفیت قیمت بیشتری دارند، اما طول عمر بالای آنها می تواند باعث چشم پوشی این تفاوت نرخ باشد.

تعداد واسطه های فروش

همیشه قیمت محصولات در تولیدی و کارخانه ارزان تر از سایر مراکز فروش است و دلیل آنها تعداد واسطه ها هستند. با افزوده شدن هر واسطه میان تولیدکننده و خریدار نهایی قیمت نیز بالا می رود که کاملا طبیعی است. با توجه به اینکه بهین انبار آرا تولیدکننده جعبه پلاستیکی و سایر تجهیزات انبارداری از قبیل باکس پالت و قفسه های مختلف است، محصولات خود را با قیمت مناسب تر از سایر مراکز ارائه می دهد.

تیراژ خرید جعبه

جعبه های پلاستیکی در بسته های بزرگ به صورت کلی ارائه شده و امکان خرید آنها به صورت تک و جزئی نیز وجود دارد. یکی از راه های خرید این جعبه ها با قیمت ارزان، بالا بردن تیراژ سفارش است. قیمت این جعبه ها در فروش های عمده و کلی که تیراژ زیادی دارند بسیار ارزان تر است.

رنگ جعبه پلاستیکی

رنگ جعبه های پلاستیکی آماده قرمز، آبی و زرد است و امکان تولید آنها در رنگ های سفارشی نیز وجود دارد. به دلیل تغییراتی که در روند تولید جعبه با رنگ های سفارشی بوجود می آید، در نهایت بر قیمت آنها تاثیر می گذارد. جعبه یا پالت های پیچ و مهره ای که در ابعاد و رنگ های سفارشی تولید می شوند قیمت بیشتری نسبت به محصولات آماده دارند.

قیمت جعبه پلاستیکی انبارداری بهین انبار آرا

در جدول زیر می توانید قیمت جعبه های پلاستیکی انبار را در ابعاد و تیراژ و مدل های مختلف مشاهده کنید. این قیمت ها متعلق به سایل ۱۴۰۲ بوده و به دلیل نوسانات موجود در بازار ممکن است با تغییراتی در آینده مواجه شوند.

شرح کالاقیمت (ریال)تعداد در بستهقیمت هر بسته (ریال)
جعبه پلاستیکی B1        ۱۸۵.۰۰۰۵۰           ۹.۲۵۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B1.5        ۲۳۰.۰۰۰۵۰         ۱۱.۵۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B2        ۳۱۰.۰۰۰۵۰         ۱۵.۵۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B3        ۴۸۰.۰۰۰۳۰         ۱۴.۴۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B4        ۷۶۰.۰۰۰۱۸         ۱۳.۶۸۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B5        ۹۳۰.۰۰۰۱۰           ۹.۳۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B6        ۳۰۰.۰۰۰۴۰         ۱۲.۰۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B7        ۴۰۰.۰۰۰۳۰         ۱۲.۰۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B9        ۷۶۰.۰۰۰۲۰         ۱۵.۲۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی B10        ۹۳۰.۰۰۰۱۰           ۹.۳۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی c10        ۳۰۰.۰۰۰۵۰         ۱۵.۰۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی c20        ۳۸۰.۰۰۰۴۰         ۱۵.۲۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی c30        ۶۲۰.۰۰۰۱۸         ۱۱.۱۶۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی c40        ۹۰۰.۰۰۰۱۰           ۹.۰۰۰.۰۰۰
جعبه پلاستیکی c50     ۱.۱۱۲.۰۰۰۱۰         ۱۱.۱۲۰.۰۰۰

خرید جعبه پلاستیکی انبار با قیمت مناسب

برای خرید این جعبه ها در ابعاد و رنگ های مختلف می توانید بهین انبار آرا را انتخاب کنیدو چون این مجموعه با رعایت استانداردهای بین المللی متریال را برای جعبه ها انتخاب و تولید را انجام می دهد. در نهایت تمام محصولات خود را بدون واسطه به سراسر ایران ارسال کرده و گارانتی و تضمین کیفیت ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با شماره ۰۲۶۳۴۰۹۰۹۲۴ تماس بگیرید.

ریپورتاژ آگهی