☀️ متفرقه

فیلم و سریال عید نوروز ۱۴۰۰ در شبکه سه و کانال ۳ تلویزیون

نام سریال عید نوروز ۱۴۰۰ برای شبکه سه چیست؟

سریال نوروزی  «بوتیمار» به تهیه‌کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده و نویسندگی سعید جلالی، شهاب عباسی و آرمان صبوری در سواحل خزر در حال تولید است. این روز‌ها تصویربرداری آن با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جنگل سی سنگان ادامه دارد. این سریال تلویزیونی در فضایی مفرح با داستانی اجتماعی به قلم سعید جلالی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

سریال بوتیمار که برای نوروز ۱۴۰۰ شبکه سه سیما مراحل تصویربرداری خود را می‌گذراند، مجموعه‌ای شاد و سرگرم کننده است که با نگاه به رویداد‌های اجتماعی و اقتصادی کشور تولید می‌شود.

خلاصه داستان سریال بوتیمار عید نوروز ۱۴۰۰

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است:  بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد، اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می‌شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی‌خورد و تشنه می‌ماند … بوتیمار همیشه نگران فرداست.

بازیگران و بازیگران مازندرانی سریال بوتیمار

حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، سپند امیر سلیمانی، سارا مقربی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی و دانیال جعفری و بازیگران مازندرانی این سریال: سید احمد رضوی، محمد مهدی هادی زاده، صاحب حسینی، علیرضا اسلامی، سید عباس حسینی، شیرین مجتهدی، بهزاد کاشفی، مجتبی امدادی، قدیر شمشیری و…

منبع:yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها