☀️ متفرقه

وضعیت شروع معاملات بورس امروز ۲۹ آذر ۹۹ شنبه چگونه بود؟

بورس امروز ۲۹ آذر ۹۹ چگونه شروع شد؟

با شروع معاملات امروز بازار بورس ۲۹ آذر ۹۹ تقاضا در برخی نمادهای شاخص‌ ساز افزایش یافت و باعث روند صعودی شاخص کل شد، همچنین شاخص هم ‌وزن نیز در جریان معاملات امروز بیش از یک درصد رشد کرد.

روند بازار بورس این هفته چگونه است؟

روند نزولی شاخص کل در جریان معاملات هفته گذشته در حالی بود که قیمت ‌های جهانی رشد زیادی کرده بودند و شاخص کل نیز به محدوده مقاومتی رسیده بود. اما پیش‌ یینی می ‌شود روند بازار بورس این هفته با تعادل عرضه و تقاضا و گرایشات مثبت همراه باشد.

پیمان حدادی و سلمان نصیرزاده از کارشناسان بازار سهام عقیده دارند به علت افزایش قیمت ‌های جهانی و سیگنال ‌های مثبت روند بورس این هفته متعادل و مثبت است.

بورس امروز با افزایش تقاضا در نماد فولاد و فملی آغاز شد

بازار سهام امروز با افزایش تقاضا در نمادهای فولاد و فملی آغاز شد اما در ادامه روند معاملات، عرضه در برخی نمادها مانند گروه پالایشی و خودرویی بیشتر شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای فملی، فولاد، کگل و کچاد بیشترین تاثیر مثبت را بر بازار سهام داشتند و به نظر می‌رسد این صنایع در جریان معاملات این هفته روند خوبی داشته باشد.

روند صعودی بازار بورس از کی شروع می شود؟

برخی از کارشاسان پیش‌ بینی می ‌کنند روند صعودی بازار سهام از اواسط دی ماه شروع خواهد شد و تا رسیدن شاخص کل به سقف قبلی خود ادامه دارد.

منبع : تجارت نیوز