Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
صحبت های دراگان اسکوچیچ قبل از بازی دوستانه با بوسنی - بامتن

صحبت های دراگان اسکوچیچ قبل از بازی دوستانه با بوسنی

دراگان اسکوچیچ : از هواداران فوتبال ایران تشکر می ‌کنم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با تیم ملی فوتبال بوسنی گفت: از هواداران فوتبال ایران تشکر می ‌کنم، ما به لحاظ تاکتیکی تیم را آماده کرده ‌ایم و آماده بازی هستیم.

او افزود: دیروز هم تمرین خوبی داشتیم و سعی کردم ایده‌ها را به بازیکنان منتقل کنم و یک جلسه هم با آن‌ها داشتیم.

حتما بخوانید

ترکیب احتمالی ایران مقابل بوسنی

اسکوچیچ ادامه داد: تمرین امروز، برای فعال‌سازی و شروع‌های مجدد‌ برنامه‌ریزی شده بود. جو کلی تیم مثبت است و بازیکنان ،همگی آماده بازی هستند. بازی با تیم ملی فوتبال بوسنی، محک جدی برای ما خواهد بود. غایب‌هایی داریم، اما به بازیکنانی که در این اردو دعوت کردم، اعتماد کامل دارم.

دراگان اسکوچیچ : بازی های قبلی آن ها را دیده‌ایم و آنالیز کرده ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد شناختش از تیم بوسنی خاطرنشان کرد: وقتی تیم ملی بوسنی با تیم‌های سطح اول دنیا، مانند ایتالیا و هلند مساوی کند و بازیکنانی جهانی مانند “ادین ژکو” و “پیانیچ” را در اختیار داشته باشد، مطمئن باشید که تیم خوبی است. نمی ‌دانیم چه بازیکنانی مقابل ما در ترکیب هستند، اما بازی‌های قبلی آن‌ها را دیده‌ایم و آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم با چه شیوه و روشی بازی خواهند کرد. بوسنی تیم قوی و خوبی است.

دراگان اسکوچیچ : همه بازیکنان تیم ملی در شرایط خوبی هستند

اسکوچیچ افزود: همه بازیکنان تیم ملی در شرایط خوبی هستند و خستگی پرواز و بازی‌های نزدیکی که انجام داده‌اند، باعث شده است آن‌ها در شرایط آرمانی نباشند، اما اطمینان دارم در بازی فردا، با بهترین شرایط بدنی به میدان خواهند رفت.

وی تصریح کرد: در بازی‌های دوستانه به دنبال این هستم که حریف بتواند بازیکنان من را تحت فشار بگذارد تا بتوانم از آن‌ها جواب بگیرم. این گزینه را داشته‌ایم که با تیم‌های ملی ساده‌تر بازی کنیم و نتیجه مطلوب هم بگیریم، اما این مسئله هیچ وقت هدف من نبوده است. خیلی از بازیکنان را در اختیار داریم که به لحاظ تجربه، شرایط خوبی دارند و نیازی نیست آن‌ها را امتحان کنم، اما دوست دارم بازیکنان کم تجربه‌تر را به بازی بگیرم و ببینم در عمل چگونه هستند و حس خوبی از بازی آن‌ها بگیرم.

حتما بخوانید

زمان بازی دوستانه ایران و بوسنی و هرزگوین ساعت است؟

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: در تیم ملی کار، خیلی سخت است، چون زمان کم و فشرده‌ای داریم و به همین دلیل در تمرین دیروز مجبور بودم در زمان کم، به صورت فشرده ایده‌هایم را با بازیکنان در میان بگذارم. از روز اولی که کارم را شروع کردم، گفتم که می‌خواهم تیم ملی متفاوتی داشته باشیم و انرژی مثبتی را به تیمم منتقل کنم.

اسکوچیچ در پایان گفت: از توقعات مردم ایران باخبر هستم و در این انتظارات و توقعات با آن‌ها شریک هستم.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه