☀️ متفرقه

وضعیت بورس فردا شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ چه میشود آیا صعودی خواهد بود؟

بورس این هفته چه شد؟

در هفته ‌ای که گذشت ارزش معاملات خرد افزایش داشت و بخش عمده این معاملات در گروه‌های فلزی، خودرویی و بانکی انجام شد، شاخص کل نیز در هفته اخیر تحت تاثیر معاملات همین سهم‌ها کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد را پس گرفت.

بورس فردا چه می شود؟

ایمان رئیسی در رابطه با بازار بورس فردا گفت: احتمالا فردا بازاری با عرضه بالا اما مثبت را شاهد خواهیم بود و این عرضه می‌تواند فرصتی باشد برای ورود به سهم‌هایی که در ماه‌های آینده بازدهی خوبی خواهند داشت.

هفته آینده بورس چگونه خواهد بود؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا و هفته آینده گفت: سیگنال‌های سیاسی مانند دفاع وزیر خارجه انگلیس از برجام و اظهارات وزیر خارجه روسیه در رابطه با تحریم های ایران و همچنین سخنرانی رئیس جمهور مبنی بر پیروزی در روزهای شنبه و یکشنبه به بازار سهام مخابره شده و جو روانی بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

علت مثبت شدن بازار بورس چیست؟

او در رابطه با دلایل مثبت شدن بازار سهام گفت: جز سیگنال‌های سیاسی مثبت،‌ سه دلیل دیگر باعث مثبت بودن بازار فردا خواهد بود؛ اول افزایش قیمت فلزات در بازار جهانی، دوم بالا رفتن نرخ ارز و سوم ورود نقدینگی جدید به بازار از سمت صندوق توسعه ملی.

کدام گروه ها شرایط خوبی خواهند داشت؟

ایمان رئیسی همچنین افزود: همچنین گروه‌ های بانکی، فلزات، و شیمیایی فردا شرایط خوبی خواهند داشت و افزایش قیمت‌های جهانی باعث می‌شود برخی سهم‌ها در آینده شرایط بسیار بهتری پیدا کنند.

منبع : تجارت نیوز

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها