☀️ متفرقه

نشست خبری پرسپولیس پیش از بازی مقابل التعاون عربستان

یحیی گل محمدی : دیدار با التعاون فینال است

یحیی گل‌ محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان اظهار داشت: از قطر برای میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تشکر می‌کنم. این بهترین راه برای برگزاری مسابقات به صورت متمرکز بود و از این بابت خوشحال هستیم. بازی مهمی داریم و  برای ما شبیه فینال است.

یحیی گل محمدی : انگیزه بالایی داریم

او افزود: در واقع هر چهار بازی باقیمانده ما در آسیا شبیه فینال است و انگیزه بالایی داریم. التعاون صدرنشین گروه ما است و خود را برای این بازی به خوبی آماده کرده است. ما هم پرسپولیس هستیم و برای پیروزی می‌جنگیم. خیلی خوشحالم که با چنین بازیکنانی کار می‌کنم، چون همیشه با روحیه‌ای بالا و قلبی بزرگ برای پیروزی تلاش می‌کنند.

یحیی گل محمدی : چند بازیکن خوب جذب کردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: درست است که برخی بازیکنان مان را از دست داده ایم، اما چند بازیکن خوب جذب کردیم که عاشق تیم هستند و مثل همه بازیکنان برای سربلندی پرسپولیس می‌جنگند. البته ما زمان کافی برای هماهنگی نداشتیم، اما می‌دانم که بازیکنان جدید روحیه بزرگی دارند تا در پرسپولیس موفق باشند.

یحیی گل محمدی : تمرینات خیلی خوبی داشتیم

گل محمدی در پایان گفت: در این چند روز تمرینات خیلی خوبی داشتیم و خیلی به این بازی‌ها امیدوار هستم. چیزی که برای من اهمیت دارد این است که بازیکنانم با تمام وجود برای گرفتن سه امتیاز تلاش کنند. پرسپولیس هواداران زیادی دارد. آن‌ها عاشق حضور در این رقابت‌ها هستند، امابه دلیل شرایط کرونایی از حمایت هواداران خود محروم هستیم و با این وجود هواداران پرسپولیس به ما انگیزه می‌دهند و برای شادی آن‌ها تمام تلاش خود را در زمین انجام می‌دهیم.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها