Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
بازی الوحده مقابل استقلال – انصراف تیم اماراتی از لیگ قهرمانان آسیا – بامتن

بازی الوحده مقابل استقلال – انصراف تیم اماراتی از لیگ قهرمانان آسیا

انصراف الوحده امارات از ادامه بازی در لیگ قهرمانان آسیا

در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال تهران باید به مصاف الوحده امارات می‌رفت، اما باشگاه اماراتی خبر داد برای انجام بازی‌ها به قطر سفر نخواهد کرد. به این ترتیب نماینده امارات از ادامه مسابقات انصراف داد تا گروه یک، ۳ تیمی شود.

حتما بخوانید!

وضعیت گروه اول لیگ قهرمانان آسیا

تا پایان هفته دوم این مسابقات، تیم الاهلی عربستان با ۴ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار داشت و الوحده امارات با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار گرفته بود. استقلال و الشرطه عراق هم با یک امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار داشتند.

شرایط گروه اول لیگ قهرمانان آسیا با انصراف الوحده امارات

با انصراف الوحده امارات، شرایط گروه اول لیگ قهرمانان آسیا تغییر می‌کند. طبق قوانین موجود، اگر تیمی انصراف دهد، تمام بازی هایش لغو می‌شود و هیچ تاثیری روی بازی‌های گروه نخواهد داشت. به این ترتیب جایگاه تیم‌ها در جدول تغییری نخواهد کرد؛ بنابراین روز دوشنبه فقط بازی الاهلی عربستان و الشرطه عراق برگزار می‌شود و مسابقه بعدی استقلال روز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه خواهد بود.

با اتفاقاتی که در این گروه رخ داد، کار صعود الاهلی عربستان به مرحله بعد تقریبا تمام شده و رقابت اصلی بین استقلال و الشرطه است. به همین دلیل بازی روز یکشنبه استقلال اهمیت فوق العاده‌ای برای ۲ تیم خواهد داشت و تکلیف این گروه را تا حدود زیادی مشخص می‌کند.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *