Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
شروع هفته اول لیگ برتر فوتبال لالیگای اسپانیا فصل جدید 2021-2020 - بامتن

شروع هفته اول لیگ برتر فوتبال لالیگای اسپانیا فصل جدید ۲۰۲۱-۲۰۲۰

رقابت‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتبال اسپانیا از امروز شنبه ۲۲ شهریور با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود.

رقابت‌های لیگ اسپانیا ، مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز با دیدار ایبار و سلتاویگو در ورزشگاه ” ایپوروا ” آغاز خواهد شد. در بازی دوم هم گرانادا از ساعت ۲۱:۰۰ میزبان تیم اتلتیک بیلبائو خواهد بود. در هفته اول از این رقابت‌ها تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا استراحت خواهند کرد و بازی معوق این دو تیم در دی ماه برگزار خواهد شد.

بازی ایبار و سلتاویگو هفته اول لالیگای اسپانیا

آخرین نقل‌ و انتقالات باشگاه سلتاویگو به حدود دو ماه قبل برمی‌گردد که آن‌هم انتقال نولیتو از سویا به سلتاویگو بود. این بازیکن با امضای قراردادی سه ساله به سلتاویگو پیوست. درواقع می‌توان گفت لالیگا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ در بحث نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته است.

دو تیم ایبار و سلتاویگو تاکنون ۹ بار به مصاف هم رفته اند که ۴ پیروزی از آن ایبار شده و ۳ پیروزی هم نصیب سلتاویگو شده است و ۲ بار هم به تساوی رضایت دادند. آخرین دیدار دو تیم به فصل ۱۸-۲۰۱۷ لالیگا برمی‌گردد که سلتاویگو توانست با ۴ گل ایبار را شکست دهد.

بازی گرانادا و بیلبائو هفته اول لالیگای اسپانیا

بزرگ‌ترین اتفاقی که شاید برای تیم اتلتیک بیبائو اتفاق بیفتد انتقال خاوی مارتینز بعد از ۸ سال از بایرن‌مونیخ به این تیم است. خاوی مارتینز ۳۱ ساله سال‌های درخشانی در این تیم سپری کرده است. اما به دلیل فیکس بازی نکردن در فصل گذشته برای بایرن‌مونیخ، این بازیکن را به فکر جدایی انداخت. او برای بازگشت دوباره خود به بیلبائو چراغ سبز نشان داده است، اما هنوز جوابی از سوی این باشگاه دریافت نکرده است.

دو تیم گرانادا و اتلتیک بیلبائو تاکنون ۱۰ بار به مصاف هم رفته اند که سهم هر تیم ۴ پیروزی بوده است و ۲ بار هم به تساوی رضایت داده اند. آخرین دیدار دو تیم به فصل ۲۰-۲۰۱۹ لالیگا برمی‌گردد که سلتاویگو توانست با ۴ گل ایبار را شکست دهد.

بازی کادیز و اوساسونا هفته اول لالیگای اسپانیا

اوساسونا در این فصل هم‌ دست به ترکیب خود نزده و بازهم در نقل و انتقالات ساکت و چراغ خاموش حرکت کرده است. آخرین تاریخ نقل و انتقالات این تیم به ۲ سال قبل برمی‌گردد. از سوی دیگر تیم فوتبال کادیز هم کاری نکرده است و تنها ۲ ماه قبل بود که آگوستو فرناندز را به خدمت گرفت. حال باید ببینیم نتیجه جدال این دو تیم این بار چه خواهد شد.

بازی سوم هفته اول لالیگا بین دو تیم کادیز و اوساسونا خواهد بود. دو تیم کادیز و اوساسونا تا به امروز ۸ بار در برابر هم قرارگرفته‌اند و اوساسونا توانسته ۵ بار در برابر کادیز به پیروزی برسد و در یک دیدار هم به تساوی در برابر این رضایت دهد. آخرین دیدار دو تیم به فصل ۱۹-۲۰۱۸ در لالیگا برمی‌گردد که دو تیم با نتیجه تساوی امتیاز‌ها را تقسیم کردند.

بازی وایادولید و رئال سوسیداد هفته اول لالیگای اسپانیا

تیم‌های وایادولید و رئال سوسیداد هم در نقل انتقالات ضعیف بودند و عملاً می‌توان گفت کاری در خصوص نقل و انتقالات انجام نداده‌اند. تنها وایادولید بود که فصل گذشته ساندرو رامیرز را به صورت قرضی از اورتون به وایادولید آورد و در پایان فصل قبل هم رامیرز به تیم خود یعنی لورتون بازگشت.

تیم‌های وایادولید و رئال سوسیداد تاکنون ۱۰ بار مقابل هم صف‌آرایی کردند که ۵ دیدار از این مسابقات به تساوی کشیده و ۴ پیروزی هم از آن رئال سوسیداد شده است. آخرین بازی دو تیم هم در فصل گذشته بود که رئال سوسیداد تنها با یک گل وایادولید را از پیش رو برداشت.

بازی بارسلونا و الچه هفته اول لالیگای اسپانیا

فصل گذشته خیلی به مزاج آبی و اناری‌ها خوش نیامد و با یک رکورد تلخ فصل ۲۰-۲۰۱۹ را به پایان رساندند. تیم بارسلونا دور از انتظارات ظاهر شد و کام هواداران این تیم را در فصل ۲۰-۲۰۱۹ تلخ کرد. آبی و اناری‌ها نه تنها در لالیگا بلکه در لیگ قهرمانان اروپا هم نتوانستند خوب ظاهر شوند و با باخت سنگین مقابل بایرن مونیخ از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بعد از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا بود که کلید تغییرات در این تیم زده شد تا جایی که لیونل مسی تصمیم به ترک این تیم گرفته بود، اما با تلاش مدیران باشگاه مسی یک فصل دیگر در جمع آبی و اناری‌ها ماندنی شد. کیکه ستین سرمربی ناموفق آبی و اناری‌ها از لالیگا اخراج شد و رونالد کومان هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

اتفاقی که برای تیم بارسلونا خوب بود بازگشت کوتینیو به نیوکمپ و پیوستن میرالم پیانیچ از یوونتوس به بارسلونا است. کوتینیو فصل گذشته به صورت قرضی از بارسلونا به بایرن مونیخ منتقل شده بود. گفتنی است رونالد کومان به شدت به دنبال جذب ممفیس دپای از لیون فرانسه است.

دو تیم بارسلونا و الچه ۶ بار در برابر هم قرار گرفتند که ۵ دیدار از این ۶ دیدار را آبی و اناری‌ها پیروز شدند و تنها یک بازی بین دو تیم به تساوی کشیده شده است. آخرین دیدار دو تیم به فصل ۱۵-۲۰۱۴ لالیگا برمی‌گردد که آبی و اناری‌ها با نتیجه پر گل ۶ بر صفر لچه را در هم کوبیدند.

بازی رئال مادرید و ختافه هفته اول لالیگای اسپانیا

رئال مادرید توانست در فصل ۲۰-۲۰۱۹ به فاصله یک هفته مانده به اتمام رقابت‌ها قهرمانی در لالیگا را جشن بگیرد. زیدان که موفقیت خوبی در لالیگا دارد باز هم با قهرمانی ثابت کرد که مربی بزرگ و توانمندی است و می‌تواند بدون حضور رونالدو هم فاتح لالیگا باشد.

رئال برخلاف تیم‌های دیگر بازیکنان خود را یکی پس از دیگری فروخت و یا قصد فروششان را دارد. خامس رودریگز را به اورتون فروخت و گرت بیل را هم می‌خواهد به صورت قرضی طی یک پیشنهاد خوب به یک تیم دیگری منتقل کند. این رفتار برای باشگاهی مانند رئال مادرید شاید گران تمام شود. چرا که بازکنان با ارزش خود را به تیم‌های دیگر منتقل کرده است و شاید دست زیدان برای فصل جاری خالی باشد.

دو تیم رئال مادرید و ختافه ۱۰ به مصاف هم رفتند که ۷ دیدار را رئال مادرید پیروز شده است و ۳ دیدار را ختافه از آن خود کرده است. آخرین دیدار دو تیم به فصل ۱۳-۲۰۱۲ لالیگا برمی گردد که ختافه موفق شد ۲ بر ۱ رئال مادرید را شکست دهد.

بازی ویارئال و اوئسکا هفته اول لالیگای اسپانیا

تیم ویارئال از جمله تیم‌هایی بود که در فصل نقل و انتقالات بیکار نبود و توانست تیم خود را تقویت کند. ویارئال برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ در مرحله اول نیمکت خود را تقویت کرد و اونای امری را برای هدایت این تیم انتخاب کرد. مسئولان این تیم بعد از انتخاب امری بازیکنان خوبی را نیز به خدمت گرفتند تا در لالیگا برای رقبای خود خطرناک باشند.

ویارئال برای فصل جدید دنی پارخو، فرانسس کوکلین و تاکه فوسا کوبو را به خدمت گرفت که گفته می‌شود نسبت به تیم‌های دیگر می‌تواند به راحتی از رقبای خود پیشی بگیرد، اما باید ببینیم امری می‌تواند با ویارئال موفق شود یا خیر.

دو تیم ویارئال و اوئسکا تاکنون ۶ بار به مصاف هم رفتند که ۲ دیدار را ویارئال پیروز شده است و در ۳ دیدار هم به نتیجه تساوی رضایت دادند و امتیاز‌ها را با یکدیگر تقسیم کردند. آخرین دیدار دو تیم به فصل ۲۰-۲۰۱۹ لالیگا برمی‌گردد که تساوی و تقسیم امتیاز‌ها حاصل کار دو تیم بود.

بازی والنسیا و لوانته هفته اول لالیگای اسپانیا

والنسیا که در سال‌های گذشته یکی از تیم‌های خوب لالیگا به شمار می‌رفت، اما در فصل ۲۱-۲۰۲۰ شرایط بسیار خوبی ندارد و بازکنان خوب خود را هم از دست‌داده است. رودریگو مورنو یکی از بازکنان خوب والنسیا است که برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به تیم تازه صعود کرده لیدز در لیگ جزیره پیوسته است.

اما از سوی دیگر تیم لوانته دو بازیکن نسبتا خوب را از رئال خریداری کرد و تیم خود را برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ تقویت کرد. خورخه دی فروتوس و دنی گومز دو بازیکنی هستند که از رئال مادرید به لوانته پیوستند.

والنسیا و لوانته ۱۰ بار مقابل هم صف‌آرایی کردند که والنسیا موفق شده است ۵ بار لوانته را شکست دهد و از این حیث از لوانته موفق‌تر باشد. ۴ دیدار این تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. آخرین بازی دو تیم هم به بازی دوستانه یک هفته گذشته برمی‌گردد که دو تیم به‌ تساوی بسنده کردند.

بازی آلاوز و بتیس هفته اول لالیگای اسپانیا

تیم آلاوز هم در این فصل در بحث نقل و انتقالات ضعیف بوده و عملاً کاری در این خصوص انجام نداده است. اما از سوی دیگر رئال بتیس کلودیو براوو را به‌ عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت تا کلودیو براوو سنگربان این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ باشد.

آلاوز و بتیس هم ۱۰ بار به مصاف هم رفتند که ۴ پیروزی از آن آلاوز و ۳ پیروزی هم از آن بتیس شده است. در ۳ بازی هم دو تیم به تساوی قناعت و امتیاز‌ها را تقسیم کردند. آخرین دیدار دو تیم به فصل ۲۰-۲۰۱۹ لالیگا برمی‌گردد که آلاوز موفق شد ۲ بر ۱ رئال بتیس را شکست دهد.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها