پیش بینی بلند مدت بازار بورس شاخص کل تا چه واحدی صعود می کند؟

بازار بورس کی برگشت می کند؟

حسین زمانی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت ‌نیوز بیان کرد : محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد کف حمایتی شاخص کل است و احتمالا در این محدود بازار برگشت خواهد کرد. پیش‌بینی بنده این است که بازار در این محدود از شاخص کل یک کف دوقلو می‌سازد.

آیا بورس صعودی می شود؟

وی افزود: به لحاظ موج شماری الیوتی، بازار سهام در محدود شاخص یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد در حال تکمیل موج چهارم خود است و برای موج پنجم صعودی آماده می‌شود. اکثر سهم‌ها و نمادها به نوعی اشباع فروش شدند و تقریبا فروشنده‌ای در بازار به نوعی وجود ندارد و بیشتر افراد در مقام خریدار هستند.

همچنین وی در رابطه با حمایت حقوقی‌ها از بازار سهام و از بین رفتن اعتماد مردم نسبت به بازار سهام گفت: به نظرم بحث بازار دستوری و دست‌کاری در بازار حرف بی‌راهی نیست چرا که حقوقی‌ها به شدت در حال عرضه و فروش هستند و از طرف دیگر هم بازار ترسیده خصوصا کد اولی‌ها که تعدادشون بالای هفت میلیون نفر است و حجم معاملات زیر ۱۰ هزار میلیارد تومان گواه این ترس است.

پیش بینی بورس در آینده

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی بنده بازگشت بازار سهام به کانال دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحد و بعد از آن رسیدن شاخص کل به دو میلیون و ۸۰۰ هزار واحد قبل از انتخابات آمریکا است.

منبع : تجارت نیوز

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها