Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
زنده شدن دختر نوجوان یک ساعت بعد از مرگ + جزئیات – بامتن

زنده شدن دختر نوجوان یک ساعت بعد از مرگ + جزئیات

دختر ۱۲ ساله اندونزیایی که ۱ ساعت پس از مرگش دوباره زنده شده بود بار دیگر فوت کرد. این دختر که پس از انتقال جسدش به خانه زنده شد، حدود ۱ ساعت بعد جانش را از دست داد.

«سیتی ماسفوفا وارداه»، در ساعت ۶ بعدازظهر تاریخ ۱۸ آگوست در بیمارستان «دکتر محمد صالح» در شهر پروبولینگو واقع در استان جاوه شرقی بر اثر ابتلا به دیابت مزمن جانش را از دست داد. خانواده این دختر در ساعت ۷ بعدازظهر جسد فرزند خود را به خانه منتقل و آماده غسل کردند.

«اِنگاسیو»، پدر متوفا در این باره به رسانه‌های محلی اندونزی گفت: «آماده انجام غسل بودیم که دمای بدن دخترم بالا رفت. او ناگهان چشمانش را باز کرد و قلبش دوباره شروع به تپیدن کرد. دخترم سپس بدنش را تکان داد.»

زنده شدن دختر نوجوان ۱ ساعت پس از مرگ!

در ادامه چند پزشک بلافاصله به خانه این دختر منتقل و اکسیژن درمانی را برای او آغاز می‌کنند. با این حال خوشحالی خانواده متوفا دیری نپایید و این دختر نوجوان حدود ۱ ساعت بعد بار دیگر فوت کرد. پس از تایید مرگ مجدد، جسد این دختر در قبرستان روستای «لامباگکونینگ» به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ در برخی مواقع، افرادی که بر اثر نارسایی قلبی فوت می‌شوند به دلیل بازگشت گردش خون خود به خود یا (ROSC) ، ضربان قلب به صورت موقت احیا شده و فرد دوباره زنده می‌شود. علائم ROSC شامل نفس کشیدن، سرفه، حرکت دادن بدن و نبض قابل احساس است. 

زنده شدن دختر نوجوان ۱ ساعت پس از مرگ!

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه

One thought on “زنده شدن دختر نوجوان یک ساعت بعد از مرگ + جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *