اینترنت شب یلدا ۱۴۰۱ همراه اول + کد دستوری

هدیه همراه اول برای شب یلدا ۱۴۰۱ + کد دستوری بسته

هدیه اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت شب یلدا سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

همراه اول به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۱ بسته های متنوع مکالمه و اینترنت ۸ شب تا ۸ صبح با تخفیف استثنایی برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است. این بسته ها از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز ۳۰ آذر برای مشترکین دائمی و اعتباری و انارستان قابل خریداری می باشد.

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری #۶۷*۱۰۰* و مشترکین انارستان با شماره گیری کد دستوری #۶۶۷۱*۱۰۰* می‌توانند این بسته را خریداری نمایند.

طرح شب یلدا ۱۴۰۱ همراه اول برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول

شرایط و قوانین طرح شب یلدا ۱۴۰۱ همراه اول
  • این بسته ها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۳۰ آذر تا ساعت ۲۴ همان روز قابل خریداری و فعالسازی است ولی مهلت استفاده از آن از ۸ شب ۳۰ آذر تا ۸ صبح ۱ دی می باشد.
  • برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ ها با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان امکان فعالسازی همزمان این بسته ها با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی انارستان را خواهند داشت.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %۹ مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %۹ مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.

منبع : همراه اول – عکس: yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها