هدیه عید مبعث همراه اول ۱۴۰۰ + کد دستوری

هدیه اینترنت و مکالمه عید مبعث همراه اول ۱۴۰۰ با کد دستوری

هدیه اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت عید مبعث سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

همراه اول به مناسبت مبعث ۱۴۰۰ بسته ترکیبی با تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است. این بسته از تاریخ ۹ اسفند لغایت ۱۱ اسفند از طریق شماره گیری *۱۰۰*۶۷۱# برای مشترکین دائمی و اعتباری و شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۶۷۱# برای مشترکین انارستان قابل خریداری می باشد.

با خرید یک بسته ۱ گیگ اینترنت یک روزه به قیمت ۶۴۰۰ تومان با شماره گیری *۱۰۰*۶۷۱# ویژه مشترکین دائمی و اعتباری ، ۱ گیگ اینترنت یک روزه هدیه و ۱ ساعت مکالمه یک روزه هدیه، علاوه بر بسته خریداری شده دریافت کنید.

با خرید یک بسته ۱ گیگ اینترنت یک روزه به قیمت ۴۵۰۰ تومان با شماره گیری *۱۰۰*۶۶۷۱# ویژه مشترکین انارستان، ۱ گیگ اینترنت یک روزه هدیه و ۱ ساعت مکالمه یک روزه هدیه، علاوه بر بسته خریداری شده دریافت کنید.

طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی ، اعتباری و انارستان همراه اول

شرایط و قوانین طرح:
  • کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۷۱# و مشترکین انارستان با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۶۷۱# می‌توانند این بسته خریداری نمایند.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • این بسته ها از روز دوشنبه ۹ اسفند لغایت روز چهارشنبه ۱۱ اسفند قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر است.
  • برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و باندل انارستان را خواهند داشت.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %۹ مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %۹ مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.
  • استعلام این بسته از طریق درگاه *۱۰۰*۱۰# و همراه من امکانپذیر است.
درگاه ارتباطی:
نوع مشترکینعملیاتکد دستوری
مشترکین دائمی و اعتباریفعالسازی*۱۰۰*۶۷۱#
استعلام*۱۰۰*۱۰#
راهنما*۱۰۰*۶۷۱*۹#
مشترکین انارستانفعالسازی*۱۰۰*۶۶۷۱#
استعلام*۱۰۰*۱۰#
راهنما*۱۰۰*۶۶۷۱*۹#

منبع : همراه اول – عکس: yjc.ir

مناسبت
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها