آیا فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ مدارس تعطیل است؟

آیا فردا مدارس تعطیل است؟ شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰

شما می توانید آخرین اخبار درمورد تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ را در همین صفحه از سایت بامتن پیگیری نمایید.

عزیزان محترم اگر خبری در هر شهرستان در مورد تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شده در قسمت نظرات به ما اعلام کنید تا درصورت تایید خبر در همین قسمت اطلاع رسانی شود.

**فعالیت مدارس اردبیل هفته آینده حضوری و غیرحضوری خواهد بود(منبع: ایرنا)

اردبیل – ایرنا-آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: براساس اعلام ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، فعالیت مدارس درهفته آینده در این استان در برخی مناطق به صورت حضوری و در مناطق پرخطر غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش جمعه شب ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، براساس بررسی‌های اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان و در راستای کنترل پیک ششم، در مدارس شهری اردبیل، پارس‌آباد و مشکین‌شهر تمامی مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری از طریق شبکه شاد فعالیت خواهند کرد.

همچنین در مدارس شهری بقیه شهرستان‌ها به صورت ترکیبی هم حضوری با گروه بندی و رعایت پروتکل‌ها و هم غیرحضوری از طریق شبکه شاد فعالیت آموزشی انجام خواهد گرفت.

روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد که مدارس روستایی و عشایری استان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری فعال خواهند بود.

به گزارش ایرنا، در شبانه روز گذشته شش تن از بیماران بستری در مراکز درمانی استان بر اثر بیماری کووید- ۱۹ جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل روز جمعه اعلام کرد که با فوت این تعداد، مجموع جان‌باختگان بیماری کووید- ۱۹ در استان اردبیل طی دو سال گذشته به دو هزار و ۶۸۷ نفر افزایش یافت.

دکتر علی محمدیان اردی افزود: طی شبانه روز گذشته ۴۷ بیمار جدید در مراکز درمانی این استان بستری شده و با بهبودی ۵۴ بیمار، مجموع بستری‌های کووید- ۱۹ در بیمارستان‌ها به ۲۵۴ نفر کاهش یافت.

به گفته وی‌، ۵۰ نفر از  بیماران بستری در بیمارستان‌های استان در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

او کاهش جزئی شمار بستری روزانه و مجموع مبتلایان کرونا در استان اردبیل طی چند روز گذشته را نشان دهنده اثرگذاری مثبت واکسیناسیون دانست و گفت: احتمال افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان همچنان وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با هشدار نسبت به احتمال اوج‌گیری شیوع بیماری کووید -۱۹ در استان اردبیل طی روزهای آینده افزود: آمار مراجعان به مراکز درمانی در سطح استان همچنان بالاست.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون شهرستان مشکین‌شهر، اردبیل و پارس‌آباد در وضعیت قرمز، شهرستان نیر، سرعین، خلخال و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستان گرمی، بیله‌سوار، نمین و کوثر نیز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

**آموزش حضوری مدارس استان فارس از هفتم اسفندماه آغاز می‌شود(منبع: ایرنا)

شیراز-ایرنا-مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس گفت:بر اساس آخرین تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت کرونا، همه مدارس استان فارس بدون در نظر گرفتن رنگ بندی کرونایی، از شنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۰ فعالیت آموزش حضوری را از سر خواهند گرفت.

محمد خلیل عسکری روز پنجشنبه با بیان اینکه  بر اساس آخرین تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت کرونا، تمامی مدارس استان بدون در نظر گرفتن رنگ بندی کرونایی، از شنبه هفتم اسفند ماه به صورت ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی فعالیت خواهند کرد افزود:  فعالیت مدارس با تاکید ستاد استانی کرونا بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تزریق واکسن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و تهویه مناسب کلاس‌های درس انجام می‌شود.

وی افزود: تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس‌های حضوری و تعداد روزهای حضور در مدرسه را شورای هر مدرسه تعیین می‌کند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش فارس، استان فارس ۹۰۸ هزار دانش آموز دارد که تا کنون ۹۶ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال دوز اول واکسن و ۹۰ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند 

وی افزود: ۹۵ درصد فرهنگیان استان هم دوز اول و ۹۴ درصد هم هردو دوز واکسن را تاکنون دریافت کرده اند.

منبع : ایرنا – عکس: yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها