پوریا پورسرخ در برف بی صدا می بارد شبکه سه 3

پوریا پورسرخ بازیگر سریال برف بی صدا می بارد شبکه سه 3

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 تیر 1356 است که این روزها در سریال برف بی صدا می بارد شبکه 3 بازی می کند.

پوریا پورسرخ بازیگر برف بی صدا می بارد، دکتری فیزیولوژی گیاهی را دارد و قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

پوریا پورسرخ پس از آشنایی اتفاقی با “لطیفی” که در یک میهمانی صورت گرفت برای بازی در مجموعه‌های “فرار بزرگ” و “وفا” دعوت شد.

پوریا پورسرخ برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی “فرار بزرگ” در ایام دهه فجر سال 84 بازی کرد و پس از آن در سال 85 در مجموعه تلویزیونی “وفا” به کارگردانی “محمد حسین لطیفی” که در ایام نوروز پخش شد ایفای نقش کرد.

پوریا پورسرخ در این اثر با نقش آفرینی در مقابل “هانیه توسلی” و در نقش یک عاشق واقعی به خوبی توانست در دومین رزومه کاری خود بازی خوبی از خود به ثبت برساند.”وفا” با فیلمنامه قوی وبازی درخشان “پوریا پور سرخ” و هانیه توسلی تواسنت مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

پوریا پورسرخ با بازی در این اثر شناخته شد و همچنین نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد درام در سریال وفا شد.

پورسرخ همچنین در فیلم های سینمایی “عیار 14″، “حرکت اول”، “دل خون”، “خاطره”، “آناهیتا”، “به دنبال خوشبختی”، “شیر و عسل”، بد، “چراغ قرمز”، “روز رستاخیز”، “هرچی خدا بخواهد”، “گلوگاه شیطان”، “آخرین سرقت نیز” به نقش آفرینی پرداخته است.

منبع: yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *