Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
مسیر سفر از شیراز به کیش – بامتن

مسیر سفر از شیراز به کیش

مسیر سفر از شیراز به کیش جزیره کیش یکی ازجذاب‌ترین و معروف‌ترین مقصدهای گردشگری ایران محسوب می‌شود. باید بدانید که این جزیره قدیمی‌ترین جزیره خلیج‌فارس است و سالانه افراد بسیار زیادی به آن سفر…

جزیره کیش یکی ازجذاب‌ترین و معروف‌ترین مقصدهای گردشگری ایران محسوب می‌شود. باید بدانید که این جزیره قدیمی‌ترین جزیره خلیج‌فارس است و سالانه افراد بسیار زیادی به آن سفر می‌کنند. دلایلی که باعث جذب گردشگر به این منطقه شده، آب و هوای معتدل، هتل‌های لوکس و تفریحات آبی جذاب است.

بهترین روش برای خرید پرواز شیراز کیش وب‌سایت‌های گردشگری هستند، با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید به راحتی و با قیمت مناسب بلیط خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم در مورد جزیره کیش، راه‌های سفر از شیراز به کیش و روش‌های خرید بلیط به‌صورت آنلاین برایتان توضیحاتی ارائه دهیم.

جزیره کیش

همان‌طور که گفتیم جزیره کیش قدیمی‌ترین جزیره خلیج‌فارس است. نام قدیم جزیره کیش جزیره قیس یا جزیره کیس بوده بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش فصل پاییز و بهار است چون در اوایل اردیبهشت هوا معتدل است و رطوبت آزارتان نمی‌دهد و می‌توانید از شنا و ورزش‌های آبی لذت ببرید، لازم است بدانید در ایام نوروز کیش بسیار شلوغ و پر از گردشگر می‌شود.

کیش در فصل پاییز نیز علاوه بر هوای مطبوع، ازدحام جمعیت کمتر است، به‌هیمن دلیل می‌توان گفت بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش همین فصل است.

روش‌های سفر ازشیراز به کیش

برای سفر از شیراز به کیش روش‌های مختلفی وجود دارد که ساده‌ترین و راحت‌ترین روش، سفر با هواپیما است. اما بعضی افراد به‌دلیل هزینۀ زیاد هواپیما با اتوبوس، قطار و حتی ماشین شخصی سفر می‌کنند. در ادامه مطلب به توضیح هر یک از این روش‌ها پرداخته‌ایم.

سفر شیراز به کیش از طریق هواپیما

ممکن است طولانی بودن سفر برایتان آزار دهنده و خسته کننده باشد به‌همین دلیل بهترین انتخاب برای سفر راه هوایی است، این راهم باید بدانید که با سفر هوایی می‌توان در وقت خود نیز صرفه‌جویی کرد. فاصله هوایی شیراز تا کیش 369 کیلومتر و مدت زمان پرواز حدود یک ساعت است.

البته مدت زمان پرواز به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. برای سفر شیراز به کیش فرودگاه مبدا، فرودگاه شهید دستغیب شیراز و فرودگاه مقصد، فرودگاه جزیره کیش است.

سفر شیراز به کیش از طریق قطار

یکی دیگر از راه‌های سفر شیراز به کیش از طریق قطار انجام می‌شود. سفر با قطار می‌تواند برایتان یک تجربۀ هیجان‌انگیز و جذاب را بسازد. یکی از مهم‌ترین مزایا سفر با قطار برعکس هواپیما و اتوبوس فضای زیاد آن است که می‌توانید وسایل خود را به داخل واگن ببرید و با خیال راحت به سفر خود بروید.

یکی دیگر از مزایا سفر با قطار لذت بردن از مناظر زیبای طبیعت است که اکثر مردم برای دیدن زیبایی‌های طبیعت با قطار سفر می‌کنند. برای سفر از شیراز به کیش باید سوار قطار بندرعباس شده و با وسایل‌ حمل و نقل خودتان را به بندرگاه‎‌ها برسانید. فاصلۀ شیراز تا بندرعباس با قطار 600 کیلومتر و مدت زمان سفر حدود 10 ساعت است.

سفر شیراز به کیش از طریق اتوبوس

اتوبوس نیز یکی دیگر از راه‌های سفر شیراز به کیش است که بیشتر مردم به‌دلیل کم کردن هزینه سفر این روش را انتخاب می‌کنند. از مزایای سفر با اتوبوس می‌توان به کم هزینه بودن و استراحت کردن در مسیر اشاره کرد.

برای سفر از شیراز به کیش از طریق اتوبوس مانند قطار باید به بندرعباس رفته و سپس با وسایل حمل و نقل دیگر خودتان را به چارک برسانید. فاصلۀ شیراز تا بندرعباس با اتوبوس 584 کیلومتر است و هشت الی 9 ساعت طول می‌کشد.

سفر شیراز به کیش از طریق ماشین شخصی

برای سفر از شیراز به کیش با ماشین شخصی باید به سمت بندر چارک بروید سپس با کشتی‌ها خودتان را به کیش برسانید. مدت زمان سفر از شیراز تا بندر چارک با ماشین شخصی حدود شش ساعت طول می‌کشد.

البته این زمان سفر بستگی به ترافیک مسیر و پیوسته رفتن شما دارد و از چارک تا کیش هم حداقل دو ساعت وقت لازم دارید تا ماشینتان را به کیش برسانید. پس مدت زمان سفر از شیراز به کیش با ماشین شخصی تقریبا 8 الی 9 ساعت است.

قیمت بلیط شیراز کیش

مهم‌ترین عاملی که در تغییر قیمت بلیط تاثیر دارد فصل‌ها هستند. همان‌طور که می‌دانید اکثر مردم در فصل بهار و به‌خصوص عید نوروز به کیش سفر می‌کنند، به‌همین دلیل قیمت بلیط در این فصل افزایش پیدا می‌کند. از عوامل دیگری که در تغییر قیمت بلیط تاثیر دارند می‌توان به مناسبت‌ها و تعطیلات، روز خرید بلیط، ساعت خرید و… اشاره کرد.

یکی از عواملی که در قیمت نهایی بلیط شما موثر است روزهای هفته بوده برای مثال اگر در اواخر هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) بلیط خریداری کنید، نرخ آن بیشتر از اوائل هفته برایتان محاسبه می‌شود. همان‌طور که پیش از این گفتیم ساعت خرید بلیط نیز در قیمت آن تاثیر دارد یعنی اگر در صبح و شب بلیط خریداری کنید نرخ آن کم یا زیاد می‌شود.

کلام آخر

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید بلیط شیراز کیش به وب‌سایت علی بابا که بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت خرید بلیط اینترنتی است مراجعه کنید. با خرید بلیط از علی بابا می‌توانید یک خاطرۀ هیجان انگیز و جذاب را برای خود بسازید.

ریپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *