Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
نتایج کشتی امروز فرنگی شنبه 17 مهر 1400 - بامتن

نتایج کشتی امروز فرنگی شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰

نتایج کشتی فرنگی نروژ ۲۰۲۱ امروز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰

نتایج مسابقات کشتی فرنگی نروژ ظهر امروز ۱۷ مهر ۱۴۰۰ با برگزاری مسابقات اوزان ۶۳، ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر دنیز منیکسه از آلمان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دلخانی در این مرحله به مصاف طالح ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان می‌رود.

میثم دلخانی در دیدار نیمه نهایی وزن ۶۳ کیلوگرم مقابل طالح ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان با نتیحه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در حالی که ۶ بر یک از تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن عقب بود با ضربه فنی و با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل این حریف به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر حسرت جعفراف از آذربایجان را از پیش رو برداشت به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان می‌رود.

محمد رضا گرایی قهرمان المپیک توکیو در دیدار نیمه نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم مقابل راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری رسید و فینالیست شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت وی در دور بعد مقابل تورپال بیسلطان اف از دانمارک با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در پایان دیدار‌های مقدماتی ۳ وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا امشب مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها