☀️ متفرقه

نتایج کشتی فرنگی امروز جمعه ۱۶ مهر

نتایج کشتی فرنگی نروژ امروز جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰

نتایج مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ظهر امروز ۱۶ مهر ۱۴۰۰ با برگزاری مسابقات اوزان ۶۰، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۳ رضوان آرنات دارنده مدال برنز اروپا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب گئورگ غریبیان قهرمان اروپا از ارمنستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۴ آرتور سارگسیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر ۱ گئورگی ملیا از گرجستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نیکولوز کاخلاشویلی از ایتالیا می‌رود.

در بازی نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی مقابل نیکولوز کاخلاشویلی از ایتالیا با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسیدن تا نخستین فینالیست ایران در این دوره از رقابت‌های جهانی باشد. حریف ساروی در دیدار فینال فرنگی کار مجارستانی است.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ داوید اوواسپیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ اسکار مارویک از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این دیدار یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی است.

در دیدار نیمه نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی مقابل یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها