ریپورتاژ آگهی

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس

آموزش صفر تا ۱۰۰ راه اندازی وب سایت بدن کدنویسی با وردپرس

امروزه با توجه به حرفه خود ، هرکسی می تواند با طراحی وب سایت ، کار وتوانایی خود را در وب ارائه دهد. طراحی وب سایت در سال های اخیر بسیار گسترش یافته است و می توان گفت تقریباً تمام شرکت ها امروزه سایت را برای افزایش رقابت خود طراحی کرده اند. در این میان ، آن دسته از افرادی که با علم طراحی سایت آشنا هستند ، علاوه بر رفع نیاز افراد برای طراحی سایت ، می توانند از این طریق نیز درآمد کسب کنند.ما اینجا میخوام به طور خلاصه وار آموزش طراحی سایت را به شما سریع یاد بدیم…

طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

حتماً در مورد درآمد خوب برنامه نویسی و طراحی وب سایت شنیده اید.
طراحی وب سایت و برنامه نویسی وب یکی از پردرآمدترین مشاغل در جهان است.
اما اگر می خواهید وارد دنیای طراحی وب شوید ، باید با مهارت های زیر آشنا شوید.
اگر می خواهید در بازار فعلی کار کنید و سریع درآمد کسب کنید ، باید مهارت های زیر را داشته باشید:

آموزش طراحی سایت با وردپرس:

وردپرس نرم افزاری است که به شما امکان می دهد بدون کدگذاری و برنامه نویسی سایت خود را طراحی و اجرا کنید.

کار با وردپرس به هیچ وجه دشوار نیست ، اما به مهارت و آموزش نیاز دارد. وردپرس افزونه ها و قالب های رایگان زیادی دارد که می توانید برای سایت های مختلف طراحی کنید.

با وردپرس می توانید به راحتی سایت برای فروشگاه ها و خدمات طراحی کنید.

درگاه های پرداخت ایرانی زیادی برای وردپرس وجود دارد و می توان گفت همه بانک ها از وردپرس پشتیبانی می کنند. بنابراین ایجاد فروشگاه یا وب سایت شرکتی به هیچ وجه دشوار نیست.

طراحی وب سایت را از کجا شروع کنیم؟

برای انجام هر کاری باید شرایط لازم فراهم شود. برای ایجاد یک وب سایت ، شما باید یک سری آماده سازی ها را تهیه کنید که شامل موارد زیر است:

دامنه و هاست بخرید

هنگامی که تصمیم به ایجاد یک وب سایت می گیرید ، یکی از اولین کلماتی که می شنوید دامنه است، دامنه به معنی همان آدرس وب است.

دامنه یک نام اصلی است که کاربران را به وب سایت شما هدایت می کند. نام دامنه شما مانند عنوانی است که در ویترین فروشگاه می بینید،پس در خرید دامنه دقت کنید. بنابراین انتخاب دامنه خوب بسیار مهم و حتی دشوار است. به خاطر داشته باشید که فقط داشتن دامنه برای شروع کافی نیست. زیرا دامنه فقط URL شما را مشخص می کند.

برای داشتن سایتی غیر از دامنه ، به مکانی نیاز دارید که اطلاعات سایت شما در آن ذخیره شود. به این فضا میزبان(هاست) گفته می شود.

انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب

دومین نکته مهم برای ساخت وب سایت ، انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب است.

امروزه سیستم های مدیریت محتوای بسیاری مانند وردپرس ، جوملا ، Nuke ، پورتال و … در بازار وجود دارد.که شما باید آشنایی داشته باشید با سیستم مدیریت وردپرس

یک تم حرفه ای انتخاب کنید

تم سایت، ظاهر سایت است. الگوی سایت اولین چیزی است که مخاطب شما به محض ورود به سایت شما می بیند و شامل رنگ آمیزی سایت ، ستون ها ، پست ها ، اندازه های بخشهای مختلف سایت و موارد دیگر است.

می توان گفت که الگوی سایت بخشی از هویت شغلی شماست. این بدان معنی است که کاربران شما را با شکل سایت خود می شناسند و شما آنها را به یاد می آورید و مانند لباس های سایت شما است.

وب سایت خود را ایجاد کنید

تاکنون در مورد وب سایت و مفاهیم آن و همچنین اصول ایجاد یک وب سایت یاد گرفته ایم ، اکنون زمان ساخت اولین وب سایت شماست. برای انجام این کار ، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • هدف خود را مشخص کنید
  • استراتژی خود را مشخص کنید

به عنوان مثال ، نشان دهید که چگونه قصد دارید محصولات را بازاریابی کنید؟ چگونه می خواهید تجارت خود را رشد دهید؟ و …

  • نام دامنه ، هاست و CMS مناسب را انتخاب کنید
  • به چه ویژگی هایی در سایت خود نیاز دارید؟

سایت شما باید چه منوها و بخشهایی داشته باشد؟ هر بخش چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراحی مناسب برای صفحه اصلی سایت شما چیست؟

آیا محصول را در سایت خود می فروشید یا فقط از محتوای متنی استفاده می کنید؟

قطعاً می توانید به سوالات پاسخ دهید و بهترین سیستم را برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید.

  • سایت وتم فروشگاه را سفارشی کنید

در این مرحله ، پس از انتخاب تم سایت ، می توانید به راحتی الگو را ویرایش و سفارشی کنید. با تغییر طرح و رنگ الگوی انتخاب شده با توجه به مارک و آرم مورد نظر خود.

  • محتوا

اکنون وقت آن است که محصولات یا محتوای خود را به سایت اضافه کنید. برای ورود به محصولات می توانید دسته های مختلفی مانند قیمت ، رنگ ، وزن محصول و … را نیز تعیین کنید.

در بخش توضیحات می توانید محصولات را به طور کامل توصیف کنید.

اضافه کردن تصاویر جذاب را فراموش نکنید. تصاویر باید از کیفیت بالا و اندازه یکسانی برخوردار باشند.

اگر هنگام دسته بندی محصولات ، در حال ساخت وب سایت فروشگاهی هستید ، ویژگی هایی مانند محدوده قیمت ، فیلترها و این موارد را در نظر بگیرید تا مشتریان بتوانند کالای مورد نظر خود را پیدا کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها