صحبت حمیدی- درمورد نکونام و تیم فولاد خوزستان

لفته حمیدی پیشکسوت تیم فوتبال فولاد خوزستان و نکونام گفت:

در ارتباط با شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: شرایط تیم در بازی اول بسیار خوب بود. بازیکنان توانستند با یک بازی خوب و آگاهانه مقابل حریف پر قدرت خود به پیروزی دست یابند.

او ادامه داد: در بازی دوم هم احساس می‌کنم کمی خستگی و بدشانسی روی بازی تاثیر گذاشته بود. فولاد می‌توانست بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. البته خستگی تیم به علت پنجره بسته نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد نیز بود. حمیدی درباره تاثیر حضور جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام در فوتبال ملی و باشگاهی اسطوره‌ است. در آسیا همه او را می‌شناسند.

او افزود: نکونام مربی جوان و آینده داری است و در سال اول حضور خود در فولاد توانست نتیجه خوبی بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فولاد کسب کند. نکونام در آینده می‌تواند به‌ عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود. حضور نکونام می تواند تاثیر خوب و مثبتی در تیم فولاد داشته باشد. پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره بازیکنان خارجی فولاد گفت: تیم فولاد خوزستان ۳ الماس دارد (پاتوسی، کولیبالی، پریرا). همه تیم‌ها آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند. در این ۲ بازی پاتوسی و پریرا به فولاد کمک کردند.

حمیدی درباره شانس صعود فولاد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: فولاد در گروه سختی قرار دارد، اما به امید خدا، تلاش بازیکنان و کادر فنی می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. پیشکسوت فوتبال خوزستان در ارتباط با بازی فولاد مقابل الوحدات اردن گفت: فوتبال ایران بسیار بزرگ‌تر از فوتبال‌اردن است و به امید خدا فردا می‌توانیم ۳‌ امتیاز بازی را کسب کنیم. تنها مشکلی که وجود دارد فاصله کم میان بازی‌ها است. اگر ریکاوری بازیکنان به خوبی صورت گیرد فولاد می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

منبع: yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *