Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
طرز تهیه فینگر فود - بامتن

طرز تهیه فینگر فود

در میان غذاهای محبوبی که در سرتاسر دنیا وجود دارد فینگرفودها طرفداران ویژه خود را دارند. زمانی که عجله دارید و می خواهید یک غذای کوچک و انگشتی را امتحان کنید می توانید از انواع مختلف فینگرفودها استفاده کنید و خودتان را تا وعده اصلی سیر نگه دارید.

یکی از ویژگی های اصلی این غذاهای انگشتی، آماده شدن سریع آن ها با مواد در دسترس است. اگر دوست دارید با چند مورد از فینگرفودهای خوشمزه دنیا اشنا شوید و دستور پخت شان را یاد بگیرید باید در این مقاله همراه ما باشید.

فینگر فود چیست؟

فینگرفود یا غذای انگشتی یکی از محبوب ترین غذاهایی است که در کشورهای مختلف جهان سرو می شود.  این خوراکی ها به سادگی تهیه می شوند و تنوع زیادی دارند.

همین امر باعث می شود افراد برای پذیرایی از مهمان ها در مجالس مختلف دست به دامن چنین غذاهایی شوند و از انواع مختلف آن ها بهره ببرند.

اگر سری به رستوران های مختلف زده باشید بدون شک در منوی آن ها اسمی از فینگرفودها را هم دیده اید. اگر تا به حال تجربه سفر به قشم را داشته باشید خواهید دانست که در بسیاری از رستوران های این جزیره از غذاهای انگشتی برای پذیرایی از مسافران استفاده می شود. اگر به خوردن غذاهای انگشتی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که با یک تور لحظه آخری قشم به این جزیره سفر کنید و از تجربه میل کردن انواع غذاهای انگشتی لذت ببرید.

فینگر فود با گوشت

فینگرفودها را با مواد مختلفی طبخ می کنند. یکی از محبوب ترین غذاهای انگشتی، فینگرفود تهیه شده با گوشت است. دستور پخت های مختلفی برای تهیه این غذای بی نظیر وجود دارد.

شما می توانید از مقدار کمی گوشت چرخ کرده، پیاز کوچک، پنیر چدار رنده شده، خمیر آماده یا نان تست، زرده تخم مرغ و نمک و فلفل برای تهیه یک غذای انگشتی خوشمزه استفاده کنید. در ابتدا گوشت چرخ کرده و پیاز را با هم تفت دهید و ادویه های مدنظر را به آن بیفزایید.

سپس ماده آماده شده را روی خمیر یا نان تست بریزید و پنیر را به آن اضافه کنید.  حالا می توانید زرده تخم مرغ را بر روی خمیرها بکشید و آن ها را داخل فر بگذارید.

فینگر فود با مرغ

برای تهیه فینگرفود با مرغ ایده های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از موادی که در دسترس تان دارید استفاده کنید و یک غذای انگشتی خوشمزه تهیه نمایید. به عنوان مثال می توانید نان لواش را به تکه های کوچک برش دهید و در آن از موادی همچون مرغ، فلفل دلمه ای و سس مایونز استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای پر کردن داخل این لواش ها دست تان باز است و شما می توانید از مواد مختلفی بهره ببرید.

فینگر فود با سوسیس و کالباس

برای تهیه غذاهای انگشتی با سوسیس و کالباس نیز گزینه های مختلفی وجود دارد.  اگر عاشق سبزیجات هستید و می خواهید غذاهای سالم تری را امتحان کنید می توانید از اسفناج، سوسیس و کالباس استفاده کنید و آن ها را داخل نان لواش یا نان تورتیلا بریزید. 

علاوه بر این، می توانید از کالباس به عنوان بستری برای سایر مواد غذایی استفاده کنید. کافیست یک تکه کالباس کوچک را بردارید و داخل آن را با موادی همچون فلفل دلمه ای، سس مایونز و نخودفرنگی و ذرت پر کنید.

ریپورتاژ آگهی☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها