☀️ متفرقه

علت مرگ و فوت آزاده نامداری کی مشخص میشه؟

علت مرگ آزاده نامداری کی مشخص میشود؟

هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰، خبر فوت آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما، تمامی ما را شوک زده کرد، جسد مجری جوان سابق تلویزیون بعد از حدود ۴۸ ساعت در منزلش پیدا شد.

جسد وی بعد از انتقال به پزشکی قانونی جهت کالبد شناسی و تشخیص چرایی مرگ، تحویل خانواده اش داده شد تا مراسم خاک سپاری‌‌اش انجام شود.

اما ساعاتی پیش روزنامه همشهری بعد از گذشت بیش از یک هفته از انجام آزمایشات سم شناسی و آسیب شناسی، خبر از اعلام نتیجه پزشکی قانونی را داد و ادعا کرد که مرگ آزاده نامداری بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان بوده است و این نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماست که دیروز به بازپرس جنایی اعلام شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از ۱۰۰ عدد از آن ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است.

بعد از انتشار این خبر، دقایقی پیش خبرگزاری میزان (وابسته به قوه قضائیه) اعلام کرد: پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

بر اساس این گزارش تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و بر اساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.

این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت آزاده نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.

علت قطعی مرگ آزاده نامداری پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات مشخص خواهد شد

همچنین فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی نتایج ازمایشات پزشکی قانونی در مورد علت فوت مرحومه آزاده نامداری گفت: آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

وی افزود: تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و بر اساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته های بررسی صحنه جرم انجام خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با تکذیب اخبار منتشر شده در مورد علت فوت بیان کرد: روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است.

پزشکی قانونی هنوز درحال بررسی است و هنوز علت قطعی فوت آزاده نامداری به طور رسمی از مراجع قضایی اعلام نشده است، پس تا روشن شدن ماجرا نباید اخبار کذب را در این خصوص بپذیریم.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها