☀️ متفرقه

وام ۳۴۰ میلیون تومانی معلمان در سال ۱۴۰۰ + وام فرهنگیان

وام ۳۴۰ میلیونی فرهنگیان

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به فرهنگیان وام فوری تا سقف ۸۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد. او از پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات به فرهنگیان در سال جدید خبر داد و افزود: این وام‌ها بدون سپرده و وثیقه ملکی به فرهنگیان پرداخت می‌شود. فرهنگیان می‌توانند از دو وام ۲۰۰ میلیون تومانی کمک خرید مسکن و ۶۰ میلیون تومانی خرید کالا در سال جدید استفاده کنند.

کریمی فر تاکید کرد: فرهنگیان زن سرپرست خانوار، زوج‌های فرهنگی و فرهنگیان بالای ۲۰ سال سابقه و بازنشستگان در اولویت پرداخت این وام‌ها قرار دارند. مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به واگذاری مسکن ملی به فرهنگیان گفت: ۷۷۰ هزار واحد مسکونی مسکن ملی ویژه فرهنگیان، ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی در ۲۵۱ شهر اختصاص یافته است که ۲۲ هزار فرهنگی در حال افتتاح حساب و واریز وجه و تکمیل موجودی خود هستند. کریمی فر تاکید کرد: مساحت این واحد‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر مربع است و فرهنگیان با دریافت این وام‌ها می‌توانند آورده اولیه خود را برای واریز تامین کنند.

او به اجرای بیمه تکمیلی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: پرداخت هزینه‌های درمانی دارای بیمه تکمیلی به روز شده است و پرداخت هیچ هزینه‌ای به آینده موکول نخواهد شد. مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش همچنین گفت: امسال برای حمایت و صیانت از سلامت فرهنگیان در هیچ مدرسه و ستاد اسکان مسافر نوروزی پذیرش نخواهد شد.

منبع:yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها