Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
ساعت دربی ۲۲ دی استقلال و پرسپولیس سال ۹۹ ساعت چند و کی است؟ - بامتن

ساعت دربی ۲۲ دی استقلال و پرسپولیس سال ۹۹ ساعت چند و کی است؟

ساعت بازی دربی ۲۲ دی ۹۹ شهرآورد پرسپولیس و استقلال

زمان بازی استقلال و پرسپولیس در شهرآورد سال ۹۹ روز دوشنبه ۲۲ دی ۹۹ ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می گردد.

گل اول بازی دربی ۹۴ امروز ۲۲ دی ۹۹

 

گل اول پرسپولیس به استقلال مورخ ۲۲ دی ۹۹ 

 

گل دوم پرسپولیس به استقلال مورخ ۲۲ دی ۹۹

گل دوم استقلال به پرسپولیس مورخ ۲۲ دی ۹۹


خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس دربی ۹۳ آخرین دربی قبل دربی ۹۴ روز دوشنبه

حتما بخوانید

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال روز دوشنبه

فیلم درگیری شدید در دربی ۴۹ در تاریخ ۹ دی سال ۱۳۷۹

در تاریخ ۹ دی سال ۱۳۷۹، چهل و نهمین دربی پایتخت برگزار شد که تا امروز از آن به عنوان یکی از جنجالی‌ ترین شهر آورد‌ها یاد می‌ شود.

علت اصلی درگیری شدید در دربی ۴۹ چه بود؟

دلیل اصلی آن حضور مهدی هاشمی نسب در تیم استقلال بود. هاشمی نسب که ۳ سال در تیم پرسپولیس بازی کرده بود و ۴ گل هم در دربی‌ها به استقلال زده بود، حالا با پیراهن استقلال روبه روی تیم سابقش قرار گرفته بود. درگیری در این بازی زمانی بود که داور در دقیقه ۳ به افشین پیروانی کارت زرد نشان داد. تا دقیقه ۵۸ نتیجه بازی صفر- صفر مساوی بود تا این که ستار همدانی در محوطه جریمه روی پایان رافت خطا کرد و داور کره‌ای نقطه پنالتی را نشان داد. بهروز رهبری فرد این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا سرخ پوشان با تفاضل یک گل از استقلال جلو بیفتند؛ اما این پیروزی ماندگار نبود و در دقیقه ۶۸ محمد نوازی با ضربه سر دروازه احمدرضا عابد زاده را باز کرد. بعد از تساوی، درگیری‌ها در زمین بیشتر شد تا جایی که اعضای نیمکت ۲ تیم به داخل زمین آمدند.

در دقیقه ۸۵ با ارسال نیکبخت واحدی، مهدی هاشمی نسب دروازه احمدرضا عابد زاده را باز کرد تا طلسم ۵ ساله دربی شکسته شود. هیجان این گل آن قدر برای هاشمی نسب زیاد بود که از شدت خوشحالی به روی زمین افتاد. بیهوش شدن او صدای علی پروین را در آورد؛ اما این پیروزی فقط ۲ دقیقه دوام آورد تا این که علی کریمی در دقیقه ۸۷ با ضربه قیچی برگردان دروازه پرویز برومند را باز کرد.

بازی به وقت‌های اضافی می‌رفت. پایان رافت با پرویز برومند تک به تک ‌شد تا این که این درگیری موجب زد و خورد بین این ۲ بازیکن شد. برومند با یک مشت جواب رافت را داد تا بازیکن پرسپولیس به روی زمین بیفتد.

همین مشت باعث شد تا همه با هم دعوا کنند. ثانیه‌های پایانی بازی بود که نوازی و استیلی هم دعوایشان شد. هر طوری که بود داور سوت پایان بازی را زد و دعوا‌ها دوباره از سرگرفته ‌شدند و نوازی و استیلی دوباره به جان هم ‌افتادند.

مهدی تارتار با یک پرش بلند با کف استوک به پشت نوازی کوبید. فرزاد مجیدی و علی سامره و رهبری‌فرد هم وارد دعوا ‌شدند. عده‌ای از بازیکنان هم مثل دین‌محمدی، نیکبخت، علی کریمی و پیروانی قصد داشتند بازیکنان را جدا کنند.

زمین چمن آزادی به رینگ بوکس تبدیل و این درگیری‌ها به تماشاگران هم منتقل شد و بیرون از ورزشگاه به جان هم ‌افتادند که باعث شد اتوبوس‌های شرکت واحد به شدت صدمه ‌ببینند و چند راننده هم مورد ضرب ‌و ‌شتم قرار ‌گرفتند. پس از بازی، چند بازیکن پرسپولیس و استقلال محروم شدند.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه