☀️ متفرقه

زنده شدن مرد نسیم شهری در سردخانه تکذیب شد

زنده شدن مرد در سردخانه در نسیم شهر تکذیب شد

مسلم مولایی مدیرعامل سازمان دارالسلام اسلامشهر اظهار کرد : خبر زنده شدن یک فرد فوت شده در دارالسلام اسلامشهر کذب بوده و حقیقت ندارد.

وی با تکذیب خبر منتشره در فضای مجازی، گفت: حوالی ساعت ۲۰ امشب هشتم دی‌ماه جاری بستگان یک متوفی، جسد پیرمرد ۶۳ ساله را که چند ساعت قبل در نسیم شهر فوت شده و گواهی فوت وی توسط پزشک صادر شده بود، را برای تدفین به دارالسلام اسلامشهر انتقال داده و با توجه به اینکه مراسم تدفین در این ساعات شب امکان‌پذیر نبوده، جنازه به سردخانه انتقال داده و نگهداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان دارالسلام اسلامشهر بیان کرد :متأسفانه در حین انتقال جسد به سردخانه یکی از بستگان مرحوم ظاهراً متوجه حرکت از جسد می‌شود و گمان می‌کند که مرده دارای نبض است و بدون خارج کردن جنازه از کاور، اقدام به فیلمبرداری و پخش در فضای مجازی می‌کند.

مولایی با اشاره به این که جسد با حضور بستگان به داخل سردخانه منتقل شده است ،خاطرنشان کرد: جنازه این پیرمرد ۶۳ ساله در حال حاضر درداخل سردخانه نگهداری می‌شود و قطعا اگر علائم جزئی مبنی بر زنده بودن فرد متوفی وجود داشت، مراتب ضمن هماهنگی با مراجع ذی‌ربط برای احیاء و مداوای وی ، اقدامات لازم انجام می‌شد.

در پی انتشار فیلمی نامشخص در فضای مجازی، که در حال انتقال جسد داخل کاور به سردخانه اسلامشهر را نشان می‌دهد، بستگان متوفی ادعای زنده شدن فرد فوت شده را کردند که با توضیحات مدیرعامل دارالسلام این خبر تکذیب شد.

منبع : فارس