☀️ متفرقه

بازی پرسپولیس اولسان فینال آسیا ۲۰۲۰ روز شنبه ۲۹ آذر ۹۹ در قطر

بازی پرسپولیس و اولسان در فینال آسیا ۲۰۲۰

پرسپولیس و اولسان هیوندای در فینال آسیا ۲۰۲۰ روز شنبه ۲۹ آذر ۹۹ از ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم الجنوب قطر به مصاف هم می روند.

اهمیت قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

بازی پرسپولیس با اولسان هیوندای کره جنوبی از اهمیت زیادی برای فوتبال دوستان ایرانی برخوردار است و همه امیدوارند تا شاگردان یحیی به قهرمانی برسد.

محرومان پرسپولیس در بازی فینال آسیا ۲۰۲۰ مقابل اولسان

پرسپولیس برای این بازی ۳ بازیکن اصلی خود (احسان پهلوان – وحید امیری و عیسی آل کثیر) را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، اما اولسان هیوندای با تمام قدرت به مصاف پرسپولیس می ‌آید.

نظر کارشناسان فوتبال درباره بازی پرسپولیس در فینال آسیا ۲۰۲۰

مجید جلالی، کارشناس فوتبال ایران گفت : پرسپولیس بازی راحتی پیش رو ندارد و همچنین تیم ‌های غرب آسیا در ۱۳ دوره لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شدند، اما در چند سال گذشته تیم‌های شرق آسیا جام قهرمانی را کسب کردند و این موضوع نشان می‌دهد که تیم‌های شرق آسیا پیشرفت زیادی کرده اند و از تیم‌های غرب آسیا در فوتبال جلوتر هستند.

بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نیز در این باره گفت: پرسپولس ۳ بازیکن اصلی خود (وحید امیری، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان) را در ترکیب ندارد. بازیکنان باید بعد از ارزیابی کردن تیم حریف تمامی روزنه ‌ها به سمت دروازه پرسپولیس را ببندند و در ضد حمله‌ها به اولسان گل بزنند.

مرتضی فنونی زاده، بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی فینال آسیا ۲۰۲۰ بیان کرد: تغییرات تیم پرسپولیس نسبت به بازی های مقدماتی لیگ قهرمانان می ‌تواند یک مزیت برای این تیم باشد، زیرا تیم اولسان شناخت زیادی درباره بازیکنانی مانند عبدی، شجاعی و عالیشاه ندارد.

منبع : Yjc.ir