Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
بازی پرسپولیس شهرخودرو روز دوشنبه 10 آذر 99 هفته چهارم – بامتن

بازی پرسپولیس شهرخودرو روز دوشنبه 10 آذر 99 هفته چهارم

بازی پرسپولیس و شهرخودرو دوشنبه

بازی پرسپولیس و شهرخودرو در لیگ برتر هفته چهارم روز دوشنبه ۱۰ آذر ۹۹ ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

وضعیت پرسپولیس در شروع فصل جدید لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان ۴ سال اخیر لیگ برتر شروع خوبی در این دور از رقابت ‌ها نداشته است و از ۳ بازی اخیر خود ۵ امتیاز کسب کرده است تا در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد.

پرسپولیس با جدا شدن بازیکنان کلیدی همچون علی علیپور و مهدی ترابی در خط حمله عملکرد ضعیفی داشته اند و در ۳ بازی اخیر خود فقط یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند.

عملکرد خط دفاعی پرسپولیس بسیار خوب بوده و با حضور حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی در قلب دفاع و حامد لک درون دروازه تنها تیمی بوده که هنوز گلی دریافت نکرده است.

محمد انصاری به علت مصدومیت و عیسی آل کثیر به علت محرومیت در کنار تیم پرسپولیس حضور نخواهند داشت و شرایط حضور سیامک نعمتی به علت مصدومیت در این دیدار مشخص نیست.

وضعیت شهرخودرو در شروع فصل جدید لیگ برتر

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو بعد از پایان بازی مقابل صنعت نفت آبادان به علت اعتراض به داور اخراج شد تا در بازی حساس این هفته‌ تیمش نتواند از کنار زمین بازیکنانش را هدایت کند.

شهرخودرو ، لیگ را با یک پیروزی خوب مقابل ماشین سازی آغاز کردند، اما در ۲ بازی بعد خود نتوانستند پیروز شوند و با یک تساوی و یک شکست و کسب ۴ امتیاز یک پله پایین ‌تر از پرسپولیس در مکان هفتم جدول قرار دارند و با پیروزی در این بازی می‌ توانند سرخ پوشان را در جدول پشت سر بگذارند.

منبع : Yjc.ir

☀️ متفرقه