Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
رعنا آزادی ور در چه فیلم هایی بازی کرده است مارمولک و خانه دختر – بامتن

رعنا آزادی ور در چه فیلم هایی بازی کرده است مارمولک و خانه دختر

رعنا آزادی ور در چه فیلم هایی بازی کرده است

رعنا آزادی ور در دو فیلم بسیار جنجالی و حاشیه دار مارمولک و خانه دختر بازی کرد، از سال 80 فعالیت خود را آغاز کرده است و با اصغر فرهادی هم تجربه بازی دارد.

حتما بخوانید

ازدواج مجدد آقای بازیگر با خانم بازیگر + عکس

شروع باریگری رعنا آزادی ور

باریگری را از کلاس های آموزشگاهی شروع کرد از آموزشگاه به فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال 82 معرفی شد و اولین تجربه بازی را بدست آورد، سپس با یک سال دوری در سال 84 با سه فیلم موقعیت خود را در سینما ثابت کرد.

پارک وی و اصغر فرهادی

آزادی ور با ایفای نقش اول در فیلم پارک وی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 85 همرا با نیما شاهرخشاهی تجربه مفتاوت همراه با شناخته شدن در بین هنرمندان را بدست آورد او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی کرد و با پر افتخار ترین کارگردان ایران اصغر فرهادی تجربه همکاری داشته است.

بازی رعنا آزادی ور در فیلم محمد (ص)

در فیلم محمد (ع) نقش ام جمیل را ایفا کرده ام که همسر ابولهب است این نقشی کاملا منفی و متفاوت در کارنامه من است تقریبا یکسال و نیم در آن پروژه بزرگ حضور داشتم.

کم کاری رعنا آزادی ور

در مجموع بازیگر پرکاری محسوب نمی شوم و همواره گزیده کار بوده ام و در طی چهارده سال فعالیتم سالی بیش از یک فیلم نداشته ام.

نقش جنجالی رعنا آزادی ور در خانه دختر

آزادی ور که در فیلم خانه دختر سال 93 در قالب دختری ایفای نقش کرده که به دلیل سوء ظن خانواده نامزدش نسبت به دوشیزه بودن وی مسیر زندگیش عوض می شود این فیلم نزدیک سه سال توقف بود که در نهایت نیم دوم سال 96 رفع توقیف شد و هنوز اکران نشده است، فیلم مارمولک در سال 82 نیز دچار حاشیه های زیادی شده بود.

منبع : پایگاه خبری و تحلیلی رصد اقتصادی / منبع عکس : yjc.ir

☀️ متفرقه