Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
علی دایی اولین نفر به کریستیانو رونالدو تبریک می گویم – بامتن

علی دایی اولین نفر به کریستیانو رونالدو تبریک می گویم

رونالدو تنها ۷ گل با علی دایی فاصله دارد

کریستیانو رونالدو پرتغالی تعداد گل‌ های ملی خود را به عدد ۱۰۲ رساند و تنها ۷ گل با علی دایی فاصله دارد تا بهترین گلزن ملی دنیا شود. دایی با تیم ملی فوتبال ایران موفق شد ۱۰۹ گل ملی را به ثمر برساند و عنوان آقای گل فوتبال ملی جهان را از آن خود کند.

گفتگو سایت توتومرکاتو با علی دایی

سایت توتومرکاتو ایتالیا گفتگویی را با علی دایی انجام داد که به شرح زیر است.

صمیمانه امیدوارم رونالدو بتواند به رکورد گل‌های ملی من برسد. به هیچ وجه از این موضوع ناراحت نمی‌شوم. این افتخار بزرگی برای من خواهد بود که بازیکنی در سطح و کلاس رونالدو بتواند این کار را انجام بدهد. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است.

علی دایی : مستقیم به رونالدو تبریک می‌ گویم

دایی ادامه داد: مستقیم به رونالدو تبریک می‌گویم، اما اول او باید به این رکورد برسد. رونالدو ۱۰۲ گل ملی با پرتغال زده و مطمئن هستم او رکورد مرا می‌شکند، اما هنوز هفت گل دیگر مانده است. متاسفانه هرگز فرصت بازی در سری آ را نداشتم. با این حال هنوز لذت بازی مقابل تیم‌های معروف و تاریخی ایتالیا مثل میلان و اینتر را دارم.

اسطوره فوتبال ایران گفت: اغلب فوتبال ایتالیا را دنبال می‌کنم و آن‌ را دوست دارم. از نظر من باشگاه‌های ایتالیا مفهوم منحصر به فردی از فوتبال دارند. فقط می‌توانم برای بازیکنان و هواداران سری آ ایتالیا در این شرایط دشوار آرزوی بهترین‌ها را داشته باشم.

سرمربی و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: من مدت‌ها است در کشورم مربی هستم. در سن ۵۱ سالگی تیم ملی ایران و چند باشگاه را هدایت کرده‌ام. در گذشته من در زمین بازی سرگرم بودم و امروز هم همین کار را از روی نیمکت انجام می‌دهم.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه