☀️ متفرقه

آمار فوتی های کرونا امروز ایران ۲۸ مهر ۹۹ + افراد شناسایی شده

آمار فوتی های کرونا امروز ایران ۲۸ مهر

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد:  از دیروز تا امروز دوشنبه، ۲۸ مهر ۹۹ و بر اساس معیار‌ های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۴۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۴ هزار و ۶۳۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۴۳۱ هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۴ هزار و ۷۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۴۵۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

جدیدترین وضعیت استان های کشور از نظر شیوع کرونا

لاری بیان کرد: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها