فال حافظ انلاین واقعی با معنی و تعبیر کامل + رایگان به همراه شعر

فال حافظ اصلی آنلاین واقعی

شما ابتدا باید نیت کنید سپس بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا نتیجه فال حافظ خود را ببینید. همچنین شما می توانید پایین همین صفحه با نحوه گرفتن فال حافظ و آداب آن آشنا شوید.

ابتدا نیت کن بعد اینجا کلیک کن

نحوه گرفتن فال حافظ به همراه آداب آن

گرفتن فال حافظ مانند هر کار دیگری آداب خودش را دارد. اگر می‌ خواهید به بهترین روش فال حافظ بگیرید ، باید به آداب تفأل بر دیوان حافظ توجه کنید.

حتما بخوانید!

فال حافظ شب یلدا ۹۹ آنلاین + شعر و تعبیر کاملا رایگان

مرحله اول گرفتن فال حافظ

نیت یا قصد انجام کار برای گرفتن فال حافظ مهم است.

مرحله دوم گرفتن فال حافظ

بهتر است که در این مرحله فاتحه‌ ای برای حافظ شیرازی خوانده شود البته برخی از افراد در مرحله دوم تفأل بر حافظ ، نذر می‌کنند که اگر فال گره کارشان را باز کند، برای مزار خواجه شمع یا نبات ببرند.

مرحله سوم گرفتن فال حافظ

قَسم ، مرحله بعدی است. در این مرحله پس از آنکه دیوان حافظ را در دست گرفتید، بهتر است که لسان ‌الغیب را قسم بدهیم که فال خوبی برایمان بگیرد البته برخی از افراد در این مرحله حافظ را به شاخه نبات معشوقه فرضی ‌اش قسم می‌دهند، زیرا خواجه شیراز در غزلی می‌گوید: این همه شهد و شکر کز سخنم می‌ریزد اجر صبریست کز آن شاخ نباتم دادند.

برخی از افراد با توجه به آنچه از اشعار حافظ نتیجه گرفته شده اعتقاد دارند شاخه نبات، قلم یا کلک حافظ است. اما براساس یک داستان عامیانه سال‌ ها پیش خواجه شمس ‌الدین محمد شاگرد نانوایی بود و عاشق دختر یکی از اربابان شهر شد که دختری زیبا رو به نام شاخ نبات بود.

افرادی هم هستند که پای شاه شجاع را در موضوع قسم دادن حافظ باز می‌کنند. شاه شجاع از سلاطین آل مظفر و مشهورترین فرد از این خاندان بود.

مرحله چهارم گرفتن فال حافظ

در این مرحله از تفأل بر دیوان حافظ، صفحه‌ ای از صفحات دیوان حافظ را می‌گشاییم فقط بهتر است که طبق سنت عمل کرده و با دیوان پاره یا ناقص فال نگیریم.

مرحله پنجم گرفتن فال حافظ

از میان دو صفحه‌ ای که باز شده است، صفحه سمت راست را انتخاب می‌کنیم، زیرا غزل بالای این صفحه جواب ما است.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *