Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
شکایت النصر از پرسپولیس به کجا رسید جوسازی سعودی ها - بامتن

شکایت النصر از پرسپولیس به کجا رسید جوسازی سعودی ها

جوسازی سعودی ها با نظر کارشناس عربستانی

به نقل از المواطن، کارشناسان فوتبال عربستان سعودی در برنامه فوتبالی لیگ با ولید به انتقاد شدید از مقامات AFC پرداختند. آنها بر این باور هستند که این کنفدراسیون توسط چند کشور خاص اداره می‌شود، هیچ توجهی به خواسته تیم های عربی ندارد. آنها معتقدند کنفدراسیون فوتبال آسیا باید در پرونده شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس کمی موثرتر عمل کند.

حتما بخوانید!

علت شکایت النصر از پرسپولیس چیست؟ دلایل تیم النصر عربستان

نظر یک کارشناس دیگر از این برنامه

مجید الفهمی یکی از کارشناسان فوتبال این برنامه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا  رسوا شده است. این ثابت می‌کند که کشور‌هایی AFC را کنترل می‌کنند که غرض ورزی دارند. قطعا این کشور‌ها از بقیه کینه و عقده به دل دارند. این کنفدراسیون از ریاست که بالاترین سمت است تا پایین، فاسد است و باید ریشه کن شوند.

او ادامه داد: برای زمانی طولانی باشگاه‌های سعودی در این قاره از عدالت بهره‌ای نبرده اند. در فدراسیون فوتبال ایران تخلفات آشکار وجود دارد و هیچ کدام از افراد توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا بازخواست نشده اند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نباید در برابر پرونده شکایت النصر برابر پرسپولیس سکوت کند.

حتما ببینید!

واکنش یحیی گل محمدی به خبر جدایی شجاع خلیل زاده

این ادعا در حالی مطرح شده است که همواره کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعلام رای های خود تمامی جوانب را در نظر گرفته و تیم‌های عربستانی از کمک‌های این مجمع سود زیادی برده اند.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها