Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home2/dvamir/public_html/bamatn.com/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home2/dvamir/public_html/bamatn.com/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
AFC از تیم فوتبال پرسپولیس مدرک نخواست + جزئیات – بامتن

AFC از تیم فوتبال پرسپولیس مدرک نخواست + جزئیات

شکایت از پرسپولیس توسط النصر عربستان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سعودی‌ها شکایتی را از پرسپولیس به AFC ارسال کردند.

حتما بخوانید!

آیا شجاع خلیل زاده از پرسپولیس جدا می شود؟

ماجرای شکایت النصر از باشگاه پرسپولیس چیست؟

ماجرای شکایت النصری ها از باشگاه پرسپولیس به شکایت برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به فیفا برای دریافت مطالباتشان بر می‌گردد و پس از آنکه پرسپولیس نتوانست پول برانکو را پرداخت کند، فیفا اقدام به بستن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس کرد.

۷ بازیکن جدید پرسپولیس

حامد لک، آرمان رمضانی، عیسی آل کثیر، میلاد سرلک، احسان پهلوان، علی شجاعی و سعید آقایی ۷ بازیکن جدید پرسپولیس هستند که سعودی‌ها اعتقاد دارند قراردادشان بعد از محرومیت پرسپولیس ثبت شده است.

حتما بخوانید!

سرمربی جدید استقلال مشخص شد

AFC از پرسپولیس مدرک نخواست

برای پیگیری این موضوع با مدیران پرسپولیس تماس گرفتیم و آن ها بیان کردند که AFC تاکنون نامه‌ای به پرسپولیسی‌ها برای ارسال مدارک و مستندات به کنفدراسیون فوتبال آسیا نداده است.

سرخ‌ها با روابط بین الملل فدراسیون فوتبال نیز در ارتباط هستند تا پس از اعلام AFC مدارک را ارسال کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی با شکست النصر عربستان موفق شدند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *