بازی پرسپولیس النصر شنبه 12 مهر 99 لیگ قهرمانان آسیا 2020

تیم فوتبال پرسپولیس و النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ شنبه ۱۲ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم می روند.

حتما بخوانید!

پخش زنده بازی پرسپولیس و النصر از شبکه سه سیما

عملکرد تیم پرسپولیس در 6 بازی اخیر

سرخپوشان در ۶ بازی اخیر خود در این فصل از رقابت‌ها هیچ گلی در جریان بازی دریافت نکرده اند و فقط یکبار “معزعلی” بازیکن تیم الدحیل از نقطه پنالتی موفق شد دروازه لک را باز کند.

این عملکرد مثبت را می‌توان تحت تاثیر دفاع خوب تیمی و مهار‌های توپ حامد لک درون دروازه دانست و البته که حضور مدافعی مانند شجاع خلیل زاده در این تیم کار را برای مهاجم‌های حریف سخت کرده است.

حتما بخوانید!

ساعت بازی پرسپولیس و النصر نیمه نهایی لیگ آسیا

عملکرد تیم النصر در 6 بازی اخیر

در طرف مقابل تیم النصر نیز در فاز دفاعی عملکرد مثبتی داشته است و موفق شده در ۶ بازی اخیر ۴ بار دروازه خود را بسته نگه دارد. البته به این نکته نیز باید توجه کرد در ۲ بازی که گل دریافت کرده به بازیکنان کلیدی خود استراحت داده است.

بِرَد جونز دروازه بان استرالیایی النصر پس از دروازه بان الاهلی بیشترین مهار را در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان داشته است. او سابقه بازی در تیم لیورپول انگلیس را در کارنامه خود دارد. یکی دیگر از دلایل کم گل خوردن النصر حضور مایکون برزیلی در این تیم است. او ۳۲ سال سن دارد و با تجربه و توانایی خود کمک بسیار زیادی به خط دفاعی عربستانی‌ها می‌کند.

فرصت پرسپولیس برای بازگشت به دوران طلایی آسیایی

بعد از پایان این دیدار یک طرف فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مشخص می‌شود، تیمی که می‌توان آن را قهرمان غرب آسیا دانست و در ادامه باید منتظر انجام شدن بازی‌های شرق آسیا باشیم. پرسپولیسی‌ها فرصت خوبی دارند تا دوران طلایی خود را با یک افتخار آسیایی کامل کنند.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *