Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
زمان بازی پرسپولیس و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا ساعت چند است – بامتن

زمان بازی پرسپولیس و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا ساعت چند است

ساعت بازی پرسپولیس و السد قطر

امروز ساعت 17:10 تیم های پرسپولیس و السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف هم می‌روند.

بازی پرسپولیس مقابل السد در مرحله حذفی

پرسپولیسی‌ها در مرحله حذفی  باید به مصاف تیم دوم گروه D رقابت‌ها یعنی السد قطر بروند. پرسپولیس و السد در ۲ دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا ۶ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم پرسپولیس ۳ برد، سهم السد ۲ برد و یک بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

مهدی شیری به کاروان تیم پرسپولیس اضافه شد

مهدی شیری که به علت بیماری از ابتدا همراه با تیم پرسپولیس به قطر سفر نکرد، روز گذشته به کاروان این تیم  در دوحه اضافه شد اما به علت قرنطینه و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به این دیدار نخواهد رسید. سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس و حامد لک دروازه بان سرخ های ایران مصدومیت جزئی دارند، اما شنیده‌ها حاکی از این است که این ۲ بازیکن کلیدی به این دیدار خواهند رسید.

تیم السد با ۱۴ گل زده در ۶ بازی بهترین خط حمله

السد با ۱۴ گل زده در ۶ بازی تا به اینجای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بهترین خط حمله را در اختیار دارد. بغداد بونجاح و اکرم عفیف هر کدام با ۴ گل بعد از عبدالرزاق حمدالله با ۵ گل جزو بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ هستند.

بازی های حساس پرسپولیس السد

از دیدار‌های حساس این ۲ تیم می‌توان به ۲ بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ اشاره کرد که تیم پرسپولیس موفق شد در مجموع با نتیجه ۲ بر یک پیروز و فینالیست آسیا شود. از دیگر صحنه‌های به یاد ماندنی این دیدار می‌توان به مهار ضربه سر ژاوی از درون ۶ قدم توسط علیرضا بیرانوند اشاره کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی (سیامک نعمتی)، سعید آقایی، احمد نورالهی، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل کثیر

ترکیب احتمالی السد

سعد ال شیب، عبدالکریم حسن، موساب خیدیر، بوعلام خوخی، رورو، نام تائه هی، اکرم عفیف، بغداد بونجاح، البیاتی، سانتی کازورلا، تورس

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *