☀️ متفرقه

زمان بازی استقلال و پاختاکور ازبکستان در یک هشتم نهایی آسیا ۲۰۲۰

ساعت بازی استقلال و پاختاکور در یک هشتم نهایی آسیا

تیم استقلال و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ روز شنبه ۵ مهر ساعت ۲۱:۱۵ به مصاف هم می روند.

حتما ببینید!

حذف الهلال عربستان به دلیل گرفتن ویروس کرونا

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی به دلیل حذف الهلال عربستان به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در بین بازیکنان این تیم، باید با پاختاکور ازبکستان بازی کند.

پاختاکور در بازی با شهرخودرو نشان داد تیم خطرناکی است

از طرفی پاختاکور در بازی با شهرخودرو نشان داد تیم خطرناکی است که در خط حمله مهاجمان زهردار عمل می‌کنند و نباید این تیم را دست کم گرفت.

استقلال باید مراقب خط حمله پاختاکور باشد

این در حالی است که مدافعان استقلال در چهار دیدار مرحله گروهی چهار گل دریافت کرده اند و باید مراقب خط حمله خطرناک پاختاکور و سرعت بازیکنان این تیم باشند.

نماینده ازبکستان در مرحله گروهی بازی‌های نسبتا خوبی را به نمایش گذاشت و با هفت گل زده بالاتر از استقلال در جدول گلزنان این مسابقات قرار گرفت. ماشاریپوف یکی از گلزنان به نام این تیم است.

بازیکنان غایب استقلال در بازی با پاختاکور ازبکستان

سرمربی استقلال ایران، میلیچ را به دلیل محرومیت در مسابقه با پاختاکور در اختیار ندارد و وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان هم در بازی با الاهلی مصدوم شد و به دیدار استقلال مقابل پاختاکور نمی‌رسد. سیاوش یزدانی هم دوران مصدومیت خود را پشت سر می‌گذارد.

استقلال اگر با نامجو مطلق از سد پاختاکور عبور کند به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ راه پیدا خواهد کرد. می‌توان به موفقیت استقلال در آسیا امیدوار بود و حتی کسب ستاره سوم آسیایی شاید رویایی دست نیافتنی در این فصل نباشد.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها