☀️ متفرقه

زمان بازی سپاهان و السد قطر امروز در آسیا ۲۰۲۰ ساعت چند است

ساعت بازی سپاهان و السد قطر امروز

تیم‌ سپاهان و السد قطر امروز پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در قطر  به مصاف هم می روند.

حتما ببینید!

سپاهان با ۳ امتیاز در رتبه سوم گروه D  لیگ آسیا

تیم فوتبال سپاهان با تساوی برابر تیم العین امارات و کسب ۳ امتیاز در رتبه سوم گروه D  لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. این تیم اصفهانی از گردونه رقابت‌های آسیایی حذف شده است و شانسی برای صعود از گروهش ندارد.

بازی سپاهان با السد یک بازی تشریفاتی

شاگردان نویدکیا در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم السد قطر می‌روند و قصد دارند با پیروزی در این بازی، وداع باشکوهی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند، اما کار سختی برابر شاگردان ژاوی دارند.

 دیدار با السد قطر برای نویدکیا یک بازی تدارکاتی به شمار می‌آید تا شناخت خوبی ازبازیکنانش برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال به دست آورد.

به طور حتم نویدکیا همانند بازی‌های گذشته از چند بازیکن جوان استفاده می‌کند و به بازیکنان اصلی خود استراحت می‌دهد.

نویدکیا در قامت سرمربی تیم سپاهان

نویدکیا در قامت سرمربی تیم سپاهان بردی در آسیا نداشته است و خیلی دوست دارد اولین پیروزی اش را در این رقابت‌ها به دست آورد و باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

شایان مصلح و محمدرضا حسینی به علت ابتلا به کرونا و مهدی ترکمان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم سپاهان در این بازی نیستند.

وضعیت تیم السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا

در آن طرف، تیم السد قطر در دقایق پایانی توانست برابر النصرعربستان به تساوی دست یابد و با کسب ۹ امتیاز در جایگاه دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا  قرار گرفت.

شاگردان ژاوی صعودشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است، اما آن‌ها برای صدرنشینی در گروه خود نیاز به ۳ امتیاز بازی برابر سپاهان دارند  و به نظر نمی‌رسد که کار سختی پیش رو داشته باشند.

بغداد بونجاج و پدرو میگل به علت محرومیت قادر به همراهی السد قطر در این بازی نیستند.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها