☀️ متفرقه

زمان بازی پرسپولیس و الشارجه امروز در آسیا ۲۰۲۰ ساعت چند است

ساعت بازی پرسپولیس و شارجه امروز

تیم‌ پرسپولیس و الشارجه امارات امشب پنجشنبه ۳ مهر ۹۹ در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در قطر  به مصاف هم می روند.

حتما ببینید!

پرسپولیس با ۷ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه C

تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم الدحیل قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با ۷ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. سرخپوشان ایران به ۳ امتیاز بازی با شارجه امارات نیاز مبرم دارند تا به مرحله بعد رقابت‌های آسیایی راه یابند.

پرسپولیس باید برنده بازی با شارجه امارات شود

شاگردان گل محمدی به خوبی می‌دانند که تساوی در بازی با شارجه امارات فایده‌ای ندارد و آن‌ها باید برنده این بازی شوند تا بدون مشکل به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

هر ۴ تیم گروه C از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار هستند

سرخپوشان ایرانی در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند، چرا که هر ۴ تیم گروه C از شانس صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها برخوردار هستند و به نظر می‌رسد سرنوشت این گروه با زدن سوت پایان بازی‌ها مشخص می‌شود.

پرسپولیسی ها در بازی با الدحیل

پرسپولیسی‌ها در بازی با الدحیل قطر چند موقعیت گلزنی را از دست دادند و عیسی آل کثیر مهاجم سرخپوشان باید از فرصت‌ها برابر شارجه امارات نهایت استفاده را کند تا توانایی و قابلیت خود را به اثبات برساند.

به طور حتم گل محمدی برای بازی با شارجه امارات تدابیر لازم را در نظر می‌گیرد تا تیمش با برتری در این بازی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، اما نایب قهرمان فصل گذشته آسیا کار سختی پیش رو دارد.

سعید آقایی و بشار رسن مصدومان پرسپولیس در این بازی هستند و کادر پزشکی همه تلاش خود را می‌کند تا این ۲ بازیکن را به بازی با شارجه امارات برسانند، اما به نظر نمی‌رسد که آقایی بتواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

در آن طرف، تیم فوتبال شارجه امارات برابر تیم التعاون عربستان به پبروزی پر گل  ۶ بر صفر دست یافت و با ۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

تیم شارجه امارات قصد دارد که با برتری برابر پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، اما کار سختی پیش رو دارد.

تیم شارجه روی کاغذ در خطر حذف از لیگ آسیا

تیم شارجه امارات روی کاغذ در خطر حذف از آسیا قرار دارد و اگر این تیم اماراتی نتواند برابر پرسپولیس پیروز شود و تیم التعاون بتواند الدحیل را شکست بدهد در آن صورت هر ۲ تیم پرسپولیس و شارجه از گردونه رقابت‌ها کنار می‌روند و تیم‌های الدحیل و التعاون از گروهشان صعود می‌کنند.

بازی رفت پرسپولیس مقابل شارجه امارات چه شد؟

دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و  علی علپیور زننده ۲ گل پرسپولیس بود که در بازی برگشت حضور ندارد و از سرخپوشان جدا شده است.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها