زمان بازی پرسپولیس و الدحیل امروز در آسیا ساعت چند است

ساعت بازی پرسپولیس الدحیل قطر

تیم پرسپولیس و الدحیل قطر در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب دوشنبه ۳۱ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم می روند.

حتما ببینید!

شکست بازی رفت پرسپولیس مقابل الدحیل باید جبران شود

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی رفت با ۲ گل از این تیم قطری شکست خورد. شاگردان گل محمدی قصد دارند شکست بازی رفت برابر الدحیل را جبران کنند، اما کار سختی برابر تیم قطری پیش رو دارند.

وضعیت تیم پرسپولیس در جدول گروه C آسیا

پرسپولیسی‌ها هفته گذشته با پیروزی برابر تیم التعاون عربستان با کسب ۷ امتیاز در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند. آن‌ها برای صعود به مرحله بعد به ۳ امتیاز بازی با الدحیل قطر نیاز مبرم دارند.

بازی پرسپولیس و الدحیل یک بازی فینال گونه

بازی پرسپولیس و الدحیل یک دیدار فینال گونه به شمار می‌آید و هر کدام از ۲ تیم که ۳ امتیاز بازی را به دست آورد صعودش به مرحله بعدی را قطعی می‌کند.

اهداف گل محمدی سرمربی پرسپولیس در هر بازی

با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد در هر بازی به تعدادی از بازیکنان خود استراحت بدهد تا آن‌ها بدون مشکل به مصاف حریفان بروند. گل محمدی در بازی با التعاون عربستان چند تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرد و باید دید در بازی فردا هم این اتفاق رخ می‌دهد یا نه.

تیم پرسپولیس در صورتی که بتواند برابر الدحیل قطر به برتری دست یابد صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی می شود.

وضعیت تیم الدحیل قطر در گروه C

در آن طرف، تیم فوتبال الدحیل قطر هفته گذشته برابر شارجه امارات با نتیجه ۴ بر ۲ شکست سنگینی را متحمل شد و با ۶ امتیاز در رتبه سوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

تیم الدحیل قطر بازیکنان شاخص و گرانقیمتی همانند معز علی، علی عفیف و مونتاری را در اختیار دارد. بازیکنان پرسپولیس باید مراقب باشند که اسیر حرکات و ضد حملات حریف قطری نشوند. البته مهدی بن عطیه در بازی با شارجه امارات اخراج شد و قادر نیست تیمش را برابر پرسپولیس همراهی کند و این خبر خوبی برای سرخپوشان ایران است.

تقابل رامین رضاییان با تیم سابقش پرسپولیس

تقابل رامین رضاییان با تیم سابقش پرسپولیس می‌تواند جذاب و دیدنی باشد و این بازیکن قصد دارد توانایی خود را به پرسپولیسی‌ها ثابت کند.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها