☀️ متفرقه

بازی برگشت فوتبال شهر خودرو و شباب الاهلی امارات امشب ۲۷ شهریور

بازی فوتبال شهر خودرو و شباب الاهلی امارات

در بازی های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، تیم فوتبال شهر خودرو امشب ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رود.

شهر خودرو در نقل و انتقالات تابستانی چه کرد؟

شهر خودرو در نقل و انتقالات تابستانی محمد حسین مرادمند و میلاد سرلک، ۲ بازیکن کلیدی خود را از دست داد و به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه که البته مدتی بعد باز شد، به ناچار بدون بازیکنان جدید خود برای حضور در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان راهی قطر شد.

بازی رفت شهر خودرو و الاهلی امارات چه شد؟

شهر خودرویی ‌ها دوشنبه و در شبی که برای نخستین بار سید مهدی رحمتی را روی نیمکت سرمربیگری تیم خود می‌دیدند به مصاف شباب الاهلی رفتند و در پایان با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به حریف اماراتی خود واگذار کردند تا همچنان در حسرت کسب نخستین امتیاز خود در لیگ قهرمانان آسیا بمانند.

بازی های قبلی شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا

نماینده کشورمان پیش از این دیدار به مصاف الهلال عربستان و پاختاکور تاشکند رفته بود و در این دیدار‌ها نیز عایدی جز شکست نداشت. در حال حاضر شهر خودرو بدون امتیاز در قعر جدول گروه دوم ایستاده و کار بسیار دشواری برای صعود به مرحله حذفی مسابقات دارد.

حذف شهر خودرو در صورت شکست مجدد

بازی با شباب الاهلی برای شاگردان رحمتی از این جهت حائز اهمیت است که در صورت شکست مجدد برابر حریف اماراتی، حذف نماینده کشورمان در مرحله گروهی قطعی می‌شود و شهر خودرو برای حفظ امید‌های خود، چاره‌ای به غیر از پیروزی برابر شباب الاهلی و جبران شکست‌های دور رفت ندارد.

رحمتی سرمربی – بازیکن شهر خودرو

رحمتی که به عنوان سرمربی – بازیکن برای شهر خودرو فعالیت می‌کند، در بازی دوشنبه شب با ترکیبی دفاعی تیمش را روانه میدان کرد و شهر خودرو با ارائه بازی بسته برابر شباب الاهلی، به دنبال استفاده از ضد حملات بود که توفیقی نداشت. به احتمال زیاد رحمتی با توجه به شرایط جدول و نیاز مبرم تیمش به کسب ۳ امتیاز بازی با شباب الاهلی، در بازی امروز رویه‌ای متفاوت در پیش خواهد گرفت و شاهد بازی هجومی تری از این تیم خواهیم بود.

بعید نیست رحمتی که در بازی قبلی تصمیم گرفت به میدان نرود و صفایی جوان را درون دروازه جایگزین خود کرد، مقابل شباب الاهلی بار دیگر به ترکیب بازگردد، زیرا شهر خودرو به دلیل شکست‌های متوالی در ۳ بازی گذشته دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و سرمربی – بازیکن این تیم که به عنوان سرمربی از تجربه چندانی برخوردار نیست، باید دست به ریسک بزند تا تیمش با پیروزی مقابل شباب الاهلی همچنان به صعود از گروهش امیدوار باشد.

تیم‌های فوتبال شهرخودرو و شباب الاهلی امشب ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها