Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
پرسپولیس مقابل التعاون - سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ لیگ قهرمانان آسیا - بامتن

پرسپولیس مقابل التعاون – سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ لیگ قهرمانان آسیا

بعد از وقفه‌ طولانی به خاطر ویروس کرونا ، رقابت ‌های لیگ قهرمانان آسیا از امروز دوشنبه ۲۴ شهریور آغاز می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا سه شنبه در دوحه قطر مقابل التعاون عربستان دیدار می‌ کند.

وضعیت تیم التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا

تیم التعاون که رقیب نماینده ایران در این مسابقه است، وضعیت خوبی را در لیگ عربستان پشت سر نگذاشت و با وجود اینکه در صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اما در ۸ مسابقه از ۱۰ دیدار آخر خود در لیگ عربستان شکست خورد و در پایان فصل در رده یازدهم  قرار گرفت.

التعاون با زوج دیوک، مهاجم استرالیایی و ایاگوی برزیلی به مصاف پرسپولیس می‌رود. تمرینات  این ۲ بازیکن خارجی به وضوح نشان می‌دهد که در ترکیب اصلی التعاون برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند. تمرینات التعاون پس از برکناری سرمربی پرتغالی زیر نظر عبدالله العسیری دنبال می‌شود.

وضعیت پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا

تیم پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۲ بازی انجام داده که حاصل آن یک شکست و یک تساوی بوده است. سرخپوشان در نخستین بازی خود برابر تیم الدحیل قطر با ۲ گل شکست خوردند، اما در بازی دوم توانستند با تساوی ۲ – ۲ برابر الشارجه با یک امتیاز امارات را ترک کنند. در حال حاضر پرسپولیس با ۱ امتیاز در رده سوم گروه قرار دارد.

در مجموع ۸ بازی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است که پرسپولیس در ۴ بازی باقی مانده باید به ترتیب به مصاف تیم‌های التعاون عربستان (۲ بازی رفت و برگشت)، الدحیل و الشارجه امارات برود.

پرسپولیس در چه شرایطی از این گروه صعود خواهد کرد؟

پرسپولیس در صورتی که می‌خواهد از گروه خود صعود کند باید با کسب امتیاز کامل برابر حریف عربستانی در ۲ بازی رفت و برگشت جبران مافات کند و رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

نقل و انتقالات پرسپولیس

درباره نقل و انتقالات پرسپولیس باید بدانید که علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی علیپور از این تیم جدا شده اند. البته مدیران پرسپولیس هفت بازیکن را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفتند، اما هواداران هنوز نگران وضعیت تیم خود هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل التعاون عربستان

حامد لک – محمد حسین کنعانی زادگان – شجاع خلیل زاده – سعید آقایی – سیامک نعمتی – احمد نوراللهی – میلاد سرلک – بشار رسن – احسان پهلوان – وحید امیری  و عیسی آل کثیر

لازم به ذکر است که دیدار پرسپولیس مقابل التعاون روز سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ در دوحه قطر برگزار می‌شود.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها