Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
بازی سپاهان ایران و النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب – بامتن

بازی سپاهان ایران و النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب

بازی سپاهان و النصر عربستان سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰

تیم فوتبال سپاهان باید در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. سپاهان ایران که در گروه بسیار سختی قرار دارد، با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. السد قطر و النصر عربستان هم با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند. در صورت شکست در این مسابقه کار سپاهان برای صعود سخت می‌شود، زیرا السد هم از شانس زیادی برای کسب پیروزی برابر العین برخوردار است.

محرم نویدکیا مربی جدید سپاهان

سپاهان در این دیدار محرم نویدکیا اسطوره این باشگاه را روی نیمکت خود خواهد دید. نویدکیا جانشین امیر قلعه نویی در سپاهان شده و همه منتظر هستند تا عملکرد او را به عنوان مربی ببینند.

جذب بازیکن توسط سپاهان در فصل نقل و انتقالات

سپاهان در فصل نقل و انتقالات سعید آقایی، علی قربانی، ولادمیر کومان و محمد ایرانپوریان را به تیم‌های دیگر واگذار کرد. آن‌ها در عوض ۲ بازیکن جدید به خدمت گرفتند. نژادمهدی و دانیال اسماعیلی فر به این تیم منتقل شدند. ضمن اینکه “ساکت ” بار دیگر به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد تا سپاهان را به روز‌های اوج برگرداند.

سپاهان در لیگ نوزدهم فوتبال ایران

سپاهان در لیگ نوزدهم فوتبال ایران با ۴۹ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت. در سمت مقابل، النصر عربستان پس از الهلال عنوان نایب قهرمانی را در لیگ داخلی کسب کرد. این تیم خط حمله بسیار ویرانگری دارد و در ۵ بازی آخر خود، ۱۶ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

در دیگر مسابقه این گروه تیم‌های العین امارات و السد قطر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *