Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/bamatn/public_html/wp-content/mu-plugins/pUImY9.php on line 4
بازی شهر خودرو و الاهلی امارات لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب – بامتن

بازی شهر خودرو و الاهلی امارات لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب

بازی الاهلی امارات و شهر خودرو دوشنبه ساعت ۱۹:۳۰ شب

شهر خودرو تنها نماینده است که دوشنبه باید به مصاف رقیب آسیایی برود. هر ۲ تیم در شرایط کاملا مشابهی به مصاف یکدیگر می‌روند. آن‌ها ۲ مسابقه قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته اند و این دیدار برای هر ۲ تیم حکم مرگ و زندگی را دارد.

مهدی رحمتی به عنوان مربی و دروازه بان شهرخودرو

مهدی رحمتی که به تازگی هدایت شهرخودرو بر عهده گرفته است در این دیدار به عنوان مربی- دروازه بان حضور خواهد داشت. اولین تجربه مربیگری رحمتی با حضور در لیگ قهرمانان آسیا گره خورده است.

جذب بازیکن توسط شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات

شهرخودرو در فصل نقل و انتقالات میلاد سرلک را به پرسپولیس واگذار کرد، اما چند بازیکن را در پست‌های مختلف به خدمت گرفت. آن‌ها احمد الجبوری، رحمان جعفری، محمدعرفان معصومی، صادق صادقی، امیر حسین کریمی و نوید مرادخانی را به خدمت گرفتند تا با آمادگی بیشتری به ادامه رقابت‌ها در لیگ قهرمانان بپردازند.

شهرخودرو در لیگ نوزدهم فوتبال ایران

شهرخودرو در لیگ نوزدهم فوتبال ایران جایگاه ششم را به دست آورد. رقیب شهرخودرو در این دیدار مدت زیادی می‌شود که در یک مسابقه رسمی به میدان نرفته است. لیگ داخلی امارات به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است. آخرین بازی الاهلی به اسفند ۹۸ بر می‌گردد که موفق شد عجمان را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم‌ های الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان باید به مصاف یکدیگر بروند. اخیرا تست کرونای ۵ بازیکن الهلال مثبت شده و این موضوع می‌تواند، گروه دوم را به چالش بکشد.

منبع : yjc.ir

☀️ متفرقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *