☀️ متفرقه

بازی پرسپولیس و التعاون عربستان لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب

بازی پرسپولیس و التعاون عربستان سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات ۲ مهره کلیدی خود را از دست داد. مهدی ترابی و علی علیپور از این باشگاه جدا شدند تا شرایط این تیم در لیگ قهرمانان کمی دشوار به نظر برسد. آن‌ها پس از این موضوع اقدام به جذب ۷ بازیکن کردند و می‌توانند از این نفرات در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان استفاده کنند.

جذب ۷ بازیکن توسط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات

آن‌ها در فصل نقل و انتقالات حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، علی شجاعی، عیسی آل کثیر، آرمان رمضانی و احسان پهلوان را جذب کردند. محمد انصاری و محمد نادری مصدوم هستند و به نظر می‌رسد سعید آقایی در بازی با التعاون فیکس باشد.

پرسپولیس در جایگاه سوم جدول گروه ۳

التعاون عربستان در این گروه با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. پرسپولیس ایران پس از الدحیل ۳ امتیازی، با یک امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه سوم قرار گرفته است. پرسپولیس در صورتی که در این بازی به پیروزی برسد، با امید بیشتری به ادامه مسابقات می‌پردازد.

وضعیت التعاون عربستان

رقیب نماینده ایران در این مسابقه، وضعیت جالبی در لیگ عربستان نداشت. التعاون با وجود اینکه در صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اما در ۸ مسابقه از ۱۰ دیدار آخر خود در لیگ عربستان شکست خورد. آن‌ها در پایان فصل در رده یازدهم لیگ داخلی قرار گرفتند و یک سال بد را به پایان رساندند.

در دیگر مسابقه این گروه تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و الشارجه امارات به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

منبع : yjc.ir

اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها